۴ هزار ماسک با همکاری بنیاد علوی در مدارس لنده توزیع شد

پایگاه خبری امیددنا/آقای مراد پور دبیرنهاد آبادانی وپیشرفت بنیاد علوی گفت: این تعداد ماسک با همکاری کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده تولید شد.

وی بیان کرد: این گروه های جهادی در شرایط کنونی ویروس کرونا در راستای منویات مقام معظم رهبری به طور شبانه روزی و با حمایت‌های خوب مسوولان در حال خدمت هستند.

مرادپور تصریح کرد: اعضای فعال در این کانون در راستای عملیاتی نمودن منویات مقام معظم رهبری در رزمایش بزرگ مواسات و کمک های مومنانه تاکنون خدمات خوبی ارائه دادند.

وی افزود:  کانون جوانان انقلابی در دهه اول محرم نیز بیش از ۲ هزار ماسک را در میان هیات های عزاداری در سطح شهر و روستاهای شهرستان لنده توزیع کردند.

بیش از چهارهزارو ۳۰۰ دانش آموز در پایه های تحصیلی مختلف در شهرستان لنده مشغول تحصیل هستند.

در شهریور ۹۷ با حضور محمد سعیدی‌کیا، رئیس سازمان بنیاد مستضعفان کشور در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان لنده به عنوان دومین منطقه پایلوت محرومیت زدایی توسط بنیاد مستضعفان کشور انتخاب شد.

بر اساس تفاهم نامه منعقد شده طرح‌های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در شهرستان لنده در ۱۲۷ شاخص در حال اجراست.

شهرستان کوهپایه ای، گرمسیری و قدیمی لنده به مرکزیت شهر لنده از شهرستان های هشت گانه کهگیلویه وبویراحمد دارای جمعیتی افزون بر ۲۳ هزار نفر در فاصله حدود ۲۷۰ کیلومتری یاسوج مرکز این استان واقع شده است.

شهرستان لنده با پنج هزارو ۵۶۰ خانوار، ۱۰۶ روستا و ۴۱ درصد جمعیت روستایی و ۵۹ درصد جمعیت شهری یکی از شهرستان های محروم کشور به شمار می رود

  • نویسنده : میری
  • منبع خبر : ایرنا