مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد گفت: کتاب زندگی نامه و سیره شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد تدوین شد.

به گزارش امید دنا”

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد با تشکیل کارگروه تولید محتوای آموزشی کتاب زندگینامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به همراه 7 استان دیگر تدوین کرد.

 زارع پور در آئین رونمایی از این کتاب که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور وزیر آموزش و پرورش ،مسئولان سوادآموزی کشور، مدیران کل آموزش و پرورش، معاون سازمان آموزی کشور و معاونان سوادآموزی استانها برگزار شد گفت: این کتاب در 2 فصل با عناوین آشنایی با زندگی سردار از تولد تا شهادت، و ویژگیهای اخلاقی و رفتاری سردار و گزیده ای از وصیت نامه شهید تهیه شد.

معاون امور آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی کشور هم گفت: این کتاب با عنوان سرباز وطن و با مشارکت معاونت های سواد آموزی استان‌های سمنان، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، قم، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، خراسان رضوی وخراسان جنوبی تهیه شد.

احمد خاکزاد افزود: کتاب سرباز وطن در سال ۹۹و در 5 هزار جلد از سوی سازمان نهضت سوادآموزی تهیه و منتشر شد.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت:کتاب سرباز وطن با زبانی ساده و توصیفی زندگی نامه و ویژگیهای سپهبد شهید قاسم سلیمانی را برای سوادآموزی بیان می کنند.

سیدحمدالله خواهش نیک اضافه کرد: این کتاب با هدف ترویج فرهنگ ایثار وشهادت واز کتابهای مناسبتی برای دوره تحکیم سوادآموزی است.

در این نشست با حضور وزیر آموزش وپرورش،مدیر هماهنگی دفتر وزارتی،مسئولان سوادآموزی کشور، مدیران کل آموزش وپرورش ومعاونان سوادآموزی 32 استان کشور از کتاب سرباز وطن رونمایی شد.

  • نویسنده : زهرا کمالی