فرماندار کهگیلویه :خلاقیت ضرورت ادارات دولتی /صرفا ارائه خدمات کافی نیست /نحوه ارائه خدمات مهم است
فرماندار کهگیلویه :خلاقیت ضرورت ادارات دولتی /صرفا ارائه خدمات کافی نیست /نحوه ارائه خدمات مهم است

صبح امروز فرماندار شهرستان کهگیلویه به‌صورت سرزده در راستای رسیدگی به امور و مسائل مردم در دستگاه‌های دولتی و بررسی چگونگی خدمت‌رسانی به آنها از ادارات بازدید کرد

به گزارش پایگاه خبری امیددنا/فرماندار کهگیلویه :خلاقیت ضرورت ادارات دولتی /صرفا ارائه خدمات کافی نیست /نحوه ارائه خدمات مهم است

صبح امروز فرماندار شهرستان کهگیلویه به‌صورت سرزده در راستای رسیدگی به امور و مسائل مردم در دستگاه‌های دولتی و بررسی چگونگی خدمت‌رسانی به آنان از ادارات صمت،ثبت اسناد ،اداره کار و بنیاد مسکن بازدید کرد.

مقام عالی دولت در شهرستان کهگیلویه در جریان این بازدیدها و دیدار با کارکنان ادارات از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات مراجعین و نحوه پاسخگویی مسئولین به مردم پرداخت و بر جدی گرفتن نظم و انضباط اداری، تکریم ارباب‌رجوع و وجدان کاری در حل مشکلات شهروندان تأکید کرد.

دارا کریمی نژاد در این بازدید خلاقیت را حلقه گمشده دستگاههای دولتی عنوان و تصریح کرد : صرفا ارائه خدمات در اثربخشی عملکردها کافی نیست حال انکه تعالی سازمانی با خلاقیت ، پویایی و نحوه ارائه خدمات امکان پذیراست .

داراکریمی نژاد در نشستی با مدیران و کارکنان این ادارات با تاکید بر اینده نگری این ادارات تصریح کرد :ترسیم افق برنامه ها و فعالیت ها و منابع در ادارات ضروری است .

وی هدف از این بازدیدها و سرکشی‌های سرزده را ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی ادارات دولتی به مردم در شهرستان و آگاهی از مشکلات و دریافت پیشنهاد‌ها برای پیشرفت امور عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در راستای بهبود خدمات به مردم و به‌منظور عملیاتی کردن تکریم حقوق ارباب‌رجوع و نیز پیگیری مشکلات ادارات شهرستان بازدید به‌طور مستمر صورت می‌گیرد.

 

  • نویسنده : میری