جشنهای گلریزان بصورت مجازی برگزارخواهند شد/۳۸۷ زندانی جرائم غیر عمد چشم انتظار کمکهای خیرین
جشنهای گلریزان بصورت مجازی برگزارخواهند شد/۳۸۷ زندانی جرائم غیر عمد چشم انتظار کمکهای خیرین

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه وبویراحمد گفت:برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا جشن های گلریزان امسال به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری امیددنا/منصور بیژنی در گفتگو با خبرنگاران افزود:هدف از برگزاری این جشن کمک به آزادی بیش از ۳۸۷ زندانی جرایم غیر عمد در زندان های کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه سال گذشته با مشارکت ستاد دیه کشور،خیرین و نیکوکاران استان نسبت به دیگر زندانهای کشور رتبه خوی در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد داشته است تصریح کرد:در سال گذشته ۲۸۰ نفر از زندانیان غیر عمد و محکومین مالی با گذشت شاکی،کمکهای ستاد، تسهیلات بانکی،خیرین و نیکوکاران از زندان آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

این مقام ارشد زندانهای استان با بیان اینکه یکی از محورهای اصلی سند تحول پرداخت بدهی زندانیان جرایم غیر عمد است تصریح کرد:مقرر شده برای آزادیان زندانیان جرایم غیرعمد تسهیلات کم بهره پرداخت شود.

بیژنی با تبریک ماه مبارک رمضان و فیوضات و برکات این ماه بزرگ خدا با بیان اینکه یکی از ویژگی های ماه مبارک رمضان ماه بخشش ومهربانی است افزود:از همه مردم و خیرین می خواهم که در این امر خیر خواهانه برای اینکه سرپرست خانواده ها به زندگی باز گردند و برای شادی محفل خانواده ها کمک کار زندانیان غیر عمد باشند.

وی گفت:انتظار داریم با همکاری و تعامل خوب صدا و سیمای مرکز استان و خبرگزاری ها و رسانه ها زمینه ای فراهم گردد تا خیرین در امر آزادسازی اینگونه افراد که بدهکار غیر بدهکار هستند تشریک مساعی داشته باشند.

  • نویسنده : میری