خطیب نماز جمعه یاسوج: سریال گاندو از شیطنت‌ها و جاسوسی انگلیس در ایران پرده برداشت.

به گزارش امید دنا  امام جمعه یاسوج در خطبه اول نماز جمعه به دیدار رهبر انقلاب با اعضای هیات دولت و اجرای عدالت اشاره کرد و گفت: با کفر می‌شود حکومت کرد، اما با بی عدالتی نه؛ عدالت از ارکان حکومت اسلامی است، اگر مردم امیر المومنین یا معاویه را بخواهند خواست مردم اجرا می‌شود بنابراین مردم نظام جمهوری اسلامی را خواستند و در کنار این نظام برقرار خواهد ماند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی به فساد ستیزی، وحدت مسئولان، عمل به وعده‌ها توسط دولت‌ها متناسب با توان و قدرت و ظرفیت‌ها در بیانات رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: اگر مسئولان وعده‌ای دادند و نتوانستند به آن وعده‌ها عمل کنند از مردم عذر خواهی شود، برخی مواقع در هنگام انتخابات وعده‌هایی داده می‌شود و فرد وعده دهنده با بهانه اینکه اجازه کار ندادند از پاسخگویی به وعده‌ها فرافکنی می‌کند این وعده‌ها هزینه ساز است و هزینه آن را مردم می‌پردازند.
امام جمعه شهر یاسوج در ادامه گفت: ۱۲ شهریور ماه مصادف با سالروز شهادت رئیسعلی دلواری است، انگلیسی‌ها سالیان زیاد خون انسان‌های زیادی را مکیدند و عزت و استقلال ملت‌ها را پایمال و ثروت‌های آن‌ها را سرقت کردند.
وی در ادامه بیان کرد: سریال گاندو نقشه‌های انگلیس را بررسی کرده است و منشا آن به این کشور ختم شده است، اینکه تصور شود انگلیس و آمریکا نسبت به گذشته بهتر شدند اشتباه است و قابل اعتماد نیستند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی بیان کرد: انسان علاوه بر اینکه در مسیر خیر قدم بر می‌دارد باید دیگران را در این مسیر قرار دهد، در شرایط کرونا فرصتی برای ازدواج آسان فراهم شده است، در امر ازدواج می‌توان به افراد فاقد شغل و کم درآمد و کم بضاعت کمک کرد.
وی افزود: برخی اعلام می‌کنند نمی‌توانیم از استان گزینه برای استانداری داشته باشیم، اما این تفکر همان تفکر استعمار است که روحیه نمی‌توانیم را به ملت‌ها تزریق کردند و فکر خطای دیگر این است که به توافق نمی‌رسیم که اگر نیرویی برای استانداری معرفی شود عده‌ای مانع او می‌شوند، این تفکرات خطرناک است باید پرسید ظرفیت‌های استان چرا باید سرکوب شود، چرا نباید جریان‌های مختلف سیاسی و فکری مدیریت اجرایی را بر عهده بگیرند
منبع صدا و سیما