از رتبه های برتر کنکور و خانواده مرحوم خواهش نیک تجلیل شد+تصاویر
از رتبه های برتر کنکور و خانواده مرحوم خواهش نیک تجلیل شد+تصاویر

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: محرومیت ها و نبود امکانات نتوانست سبب عدم موفقیت ها شود و افرادی همانند فرناز حسن زاده و کیارش شیخی توانستند رتبه برتر در کنکور سراسری را کسب کنند.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی  امید دنا  نشست خبری مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اصحاب روز سه شنبه ۲۵ مردادماه در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری با خبرنگاران با گفت: محرومیت ها و نبود امکانات نتوانست سبب عدم موفقیت ها شود و افرادی همانند فرناز حسن زاده و کیارش شیخی توانستند رتبه برتر در کنکور سراسری را کسب کنند.
عزت خواه با بیان اینکه  سرمایه های هر کشور سرمایه های انسانی ، فیزیکی و طبیعی هستند، گفت: هرکجا بها و ارزش به سرمایه های انسانی داده شد، پیشرفت حاصل می شود و هر کجا این سرمایه نادیده گرفته شود سیر پیشرفت کندتر خواهد بود.
وی با گریزی به برخی حواشی و خبرها در خصوص مصادره موفقیت دانش آموز فرناز حسن زاده به آموزش و پرورش گفت : آیا برای موفقیت یک دانش آموز باید آموزش و پرورش ابراز خرسندی و خوشحالی کند یا اداره ای دیگر باید ورود کند بنابراین پیشگام این موضوع بودیم.
این مسئول با بیان اینکه تعلیم و تربیت تنها بر عهده مدرسه نیست ، بلکه خانواده باید در کنار مدرسه باشد، گفت: خانواده ها در کنار مدارس کوتاهی ها در ابعاد مختلف را در حوزه تعلیم و تربیت جبران می کنند.
سید علی خواهش نیک فرزند مرحوم خواهش نیک گفت: در سال جاری روز خبرنگار با روز عاشورا مصادف شد، روز خبرنگار با شهادت و‌خون رقم خورده است یعنی شهادت شهید صارمی است.
وی گفت: پدرم خود را فدای صحفه روزگار کرد و امروز در اولین روز خبرنگار در محل کار و خانه از حضورش محروم بودیم، اما یاد و نامش در قلب ما جاری خواهد بود.
مسئول بسیج رسانه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران در دوره های آموزشی و خبرنگارای را طی کردند تا تجربه ها و مهارت های بیشتری کسب کنند.
رضایی به ضرورت امید آفرینی و همچین اخبار امیدبخش اشاره داشت و گفت: خبرهای منفی که در حوزه آموزش و پرورش منتشر شد به نظر می رسد ناشی از محرومیت ها در برخی امکانات در نقاط مختلف استان  بود.
وی به ضرورت مطالبه گری خبرنگاران همراه با مستندات و منابع اشاره داشت و گفت: در جلسات مختلف اشاره شد برخی تیتر زنی ها سبب بهره برداری ها می شود بنابراین در تیترها باید دقت کرد.
این مسئول گفت: به اندازه ای که اخبار منفی در اموزش و پرورش  دیده می شود کمتر الگوهای موفق و برجسته معرفی شده است و باید در این راستا تلاش کرد و روابط عمومی ها باید الگوهای برتر را در همه بخش ها معرفی کنند و تنها مختص به کنکور نباشد.

در این نشست از فرناز حسن زاده رتبه یک کنکور تجربی و همچنین کیارش شیخی رتبه یک منطقه ۳ در کنکور ریاضی و همچنین خانواده مرحوم خواهش نیک تجلیل شد.

 

در حال تکمیل//