گزارش تصویری از حضورپرشورمردم ومسئولان شهرستان چرام دراجتماع عاشورایی روزبسیج
گزارش تصویری از حضورپرشورمردم ومسئولان شهرستان چرام دراجتماع عاشورایی روزبسیج

باردیگرمردم ومسئولان شهرستان چرام به مناسبت ۵آذرسالروزبسیج مستضعفان بااجتماع عاشورایی وحضورپرشورخود درمصلی حضرت ابوطالب (ع) به ندای رهبرخودلبیک گفتند.   مراسم بزرگداشت هفته بسیج با حضور مسئولین،بسیجیان، دانش آموزان و مردم شهید پرور شهرستان چرام در مصلای بزرگ حضرت ابو طالب(ع) برگزار گردید.   به گزارش امیددنا؛ سرهنگ پاسدار مصطفی اقبالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج […]

باردیگرمردم ومسئولان شهرستان چرام به مناسبت ۵آذرسالروزبسیج مستضعفان بااجتماع عاشورایی وحضورپرشورخود درمصلی حضرت ابوطالب (ع) به ندای رهبرخودلبیک گفتند.

 

مراسم بزرگداشت هفته بسیج با حضور مسئولین،بسیجیان، دانش آموزان و مردم شهید پرور شهرستان چرام در مصلای بزرگ حضرت ابو طالب(ع) برگزار گردید.

 

به گزارش امیددنا؛ سرهنگ پاسدار مصطفی اقبالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام در ابتدای جلسه، ضمن تبریک هفته بسیج و عرض خیر مقدم حضار در مراسم گفت: بسیج حاصل دوراندیشی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) بود، و هفته بسیج یادآور پیام تاریخی ایشان در سال ۵۸ است که در حقیقت بیانگر مفهوم بلندیست که مرزهای صنفی، قومی، نژادی، جغرافیایی را درهم شکست و باعث ایجاد اتحاد کلیه آحاد جامعه در زمینه های مختلف گردید.

 

وی افزود: تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره)، با شعار بسیج بیست میلیونی، هوشیاری و درایت بی نظیر ایشان از جمله اساسی ترین عوامل در جهت خنثی سازی توطئه ها به حساب می آید که به برکت این دوراندیشی و هدایت انقلاب در مسیر اصلی خود، پیامد های ارزنده و بی بدیلی را فراهم نمود.

 

در ادامه سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان در این مراسم اظهار داشت: یکی از اصول مهم در اقدام و فعالیت‌های بسیج، خلوص در نیت و عمل است و در این زمینه باید معنویت را رشد داده و تقویت کنیم و به عنوان نهادی فراجناحی و مردمی با اقتدار در جهت پیشرفت شهر، استان و کشور پیش رویم.

 

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان گفت: پیروزی انقلاب به دلایل مختلف محقق شد اما اصلی‌ترین آن به دلیل رهبری پیامبر گونه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است و این مهم بر دوش رهبری معظم انقلاب ادامه می‌یابد.

 

وی افزود: حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی و فکری همواره الگو و پیشگام بوده اند.

 

گفتنی است در این مراسم پخش زنده سخنان مقام معظم رهبری بصورت زنده به نمایش گذاشته شد.

 

در پایان این مراسم از بسیجیان نمونه شهرستان تجلیل بعمل آمد.

 

  • نویسنده : محسن زارعی