دانشجویان آگاه ایران فریب دسیسه های دشمن را نمی خورند
دانشجویان آگاه ایران فریب دسیسه های دشمن را نمی خورند

امام جمعه یاسوج با اشاره به اغتشاشات حوادث اخیر در کشور بخصوص در دانشگاه ها گفت: دشمن در این آشوب ها به دنبال بهره برداری سیاسی از دانشجویان است و این قشر آگاه ایران فریب دسیسه های دشمن را نمی خورن

به گزارش امید دنا حجت الاسلام سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه یاسوج اظهار داشت: امروز بیشترین رده های مدیریتی در دست دانشگاهیان و فارغ التحصیلان دانشگاهی است و دانشجویان در نظام اسلامی همیشه در خط مقدم مدیریت های کشور هستند.

وی با اشاره به پیشرفت های خوب ایران اسلامی در حوزه های هسته ای و پزشکی بیان کرد: انقلاب اسلامی پیشرفت های خود را مدیون جامعه علمی و دانشگاهی می داند.

حسینی برنامه ریزی دشمنان برای آسیب رساندن به ایران در اغتشاشات اخیر را بسیار آشکار دانست و افزود: دانشجویان متعهد و اسلامی هرگز تسلیم خواسته های تجزیه طلبان نخواهند شد.

وی حضرت زهرا س را الگویی مهم برای زنان جامعه اسلامی و ایرانی دانست و اظهار کرد: برخی در این آشوب ها با شعار زن، زندگی آزادی به دنبال از بین بردن قداست و حرمت زنان هستند.

حسینی تصریح کرد: هدف آنها از آزادی زن ترویج فحشا و فساد در جامعه است.

نماینده ولی فقیه با اشاره به روز قانون اساسی جمهوری اسلامی آن را از مترقی‌ترین قانون‌های جهان دانست و گفت: اجرای درست این قانون به رفاه و آرامش جامعه و عدالت منجر خواهد شد.

حسینی افزود: جنگ، تحریم، ترور دشمنان انقلاب و کمبودت اعتبارات در داخل و برخی سوء مدیریت ها از دلایل اصلی اجرای نادرست قانون اساسی است