فرماندار چرام:با اختصاص ۱۹۰ میلیارد ریال اتصال جاده سادات به محور دهدشت – پاتاوه شتاب می گیرد
فرماندار چرام:با اختصاص ۱۹۰ میلیارد ریال اتصال جاده سادات به محور دهدشت – پاتاوه شتاب می گیرد

جاده فرعی روستای دمه در سادات امامزاده علی ( ع ) ، به طول ۴ کیلومتر ، جاده باغچه سادات را به مسیر ترانزیتی پاتاوه – دهدشت متصل می کند. به گزارش امیددنا؛ فرماندار چرام در بازدید از روند ساخت این جاده میان بر با بیان اینکه این مبلغ از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور […]

جاده فرعی روستای دمه در سادات امامزاده علی ( ع ) ، به طول ۴ کیلومتر ، جاده باغچه سادات را به مسیر ترانزیتی پاتاوه – دهدشت متصل می کند.

به گزارش امیددنا؛ فرماندار چرام در بازدید از روند ساخت این جاده میان بر با بیان اینکه این مبلغ از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان است گفت: با تخصیص این اعتبار ، هم اکنون این جاده در حال عملیات خاکبرداری، خاکریزی و احداث ابنیه فنی است.

عبدالرحمان توفیقیان کاهش مسافت و زمان سفر از شهرستان چرام به مرکز استان و دسترسی مناسب و آسانتر چندین روستا و عشایر این منطقه و رفع مشکلات ارتباطی آنها را از مزایای این طرح عنوان کرد.
فرماندار چرام با بیان اینکه کوهستانی بودن منطقه و فصل سرما در مدت زمان اجرای این طرح ممکن است قدری تأثیرگذار باشد گفت: امیدواریم ظرف مدت ۲٠ ماه ، این جاده ۴ کیلومتری به بهره برداری برسد.