استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رفع مشکل هتل ورزشی یاسوج در مجموعه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری "دولت آباد" یاسوج ،از پروژه های اولویت دار استان است که در سفر دوم رئیس جمهور دیده شده است.

به گزارش امید دنا ، سید علی احمد زاده در نشست شورای عالی ورزش به خبرنگاران گفت: پروژه‌های ورزشی ناتمام یا در دست اجرا در سطح استان؛ اعم از سالن ها، زمین ها و استخرهای ورزشی،در اعتبارات متمم و همچنین در سفر دوم دولت به استان دیده می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: تکمیل هتل ورزشی یاسوج  از طرح های اولویت دار است

وی تاکید کرد: هفت هزار میلیارد تومان متمم سفر در سفر به استان در نظر گرفته شده که محل هزینه کرد آن مشخص است اگر چه در این بخش، تکمیل پروژه های ورزشی به خوبی دیده شده است.
احمدزاده یادآور شد: از سرمایه‌گذاران و مشارکت بخش خصوصی برای تکمیل پروژه های ورزشی استقبال می کنیم و تسهیلات لازم را برای آنها تامین می کنیم.

کار احداث پروژه هتل ورزش شهر یاسوج در زمینی به مساحت ۴۲۰۰ متر مربع از سال ۱۳۸۵، در مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری “دولت آباد” در شهر “یاسوج” آغاز شد و پس از گذشت قریب به ۱۵ سال تنها حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
در استان حدود ۱۱۵ پروژه ورزشی در حال اجرا و ناتمام وجود دارد که شاخص ترین آنها، هتل ورزشی “یاسوج” است.

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۶ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.

در این استان هم اکنون ۲۸ هزار ورزشکار سازمان یافته در ۵۰ رشته ورزشی و در قالب ۴۸ هیات ورزشی در استان و ۴۰۱ هیات ورزشی در شهرستان ها، فعالیت می کنند