توضیحات معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری چرام درمورداخرین وضعیت جاده چرام به دهدشت+تصاویر
توضیحات معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری چرام درمورداخرین وضعیت جاده چرام به دهدشت+تصاویر

به گزارش امیددنا؛سید ولی سعادت نشان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری چرام طی مصاحبه ای درجمع خبرنگاران بیان کرد: در سالهای گذشته به دلیل حجم ترافیک و مشکلات جاده ای در مسیر چرام به دهدشت، اجرای پروژه چهار خطه ورودی های چرام به دهدشت کلید خورد. سعادت نشان افزود:در این راستا مبالغ قابل […]

به گزارش امیددنا؛سید ولی سعادت نشان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری چرام طی مصاحبه ای درجمع خبرنگاران بیان کرد: در سالهای گذشته به دلیل حجم ترافیک و مشکلات جاده ای در مسیر چرام به دهدشت، اجرای پروژه چهار خطه ورودی های چرام به دهدشت کلید خورد.

سعادت نشان افزود:در این راستا مبالغ قابل توجهی از اعتبارات استانی و ملی شهرستان چرام به این پروژه اختصاص یافت و قریب به 12 کیلومتر از مسیر تعریض، زیرسازی، روسازی و آسفالت شده و زیر بار ترافیک رفت.

وی گفت:در ادامه قریب به8 کیلومتر دیگر از مسیر طی سه قرار داد ، به مبلغی قریب به 250 میلیارد ریال به پیمانکار واگذار، که عملیات اجرایی هر سه قرارداد در مراحل پایانی کار بوده وفقط در گردنه چشمه زعفران، یک لاین از پروژه به طول 900 متر تکمیل نشده که در مرحله روسازی بوده و مصالح مورد نیاز نیز در مسیر دپو می باشد ودرگردنه دارگنده (که در حوزه شهرستان کهگیلویه می باشد) نیز فقط 700 متر از پروژه تکمیل نشده که پیمانکار پروژه فعال و در مرحله اصلاح خاکبرداری و متعاقب آن اجرای عملیات روسازی و آسفالت خواهد بود.

وی اشاره کرد: برخی عوامل از جمله جابجایی زیر ساختهای مخابراتی، فیبر نوری و پایه های برق، معارضات محلی و شرایط جوی باعث تاخیر در اتمام پروژه شده که در صورت مساعد بودن شرایط جوی، انشالله در دهه مبارک فجر، این پروژه به بهره بر داری رسیده و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری چرام اظهار امیدواری کرد که باتکمیل پروژه، عملیات ایمن سازی مسیر نیز در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار گرفته تا مردم عزیز شهرستان شاهد تردد راحت و ایمن در این جاده باشند.