مدیر روابطعمومی و اموربینالملل شهرداری یاسوج گفت: پراکندهکاری، مناسبتگراییصرف و بیتوجهی به اولویتها، آفت کار در روابطعمومیهاست.
هاشم یوسفی، لازمه موفقیت روابطعمومیها را برنامه محوری جهت پبشبرد اهداف، تثبیت جایگاه سازمانی، مشروعیت بخشیدن به موقعیت حرفهای نظام ارتباطات و ارایه یک برنامه ارتباطی مدون در قالب مدیریت راهبردی پیشرفته ارتباطات دانست و گفت: پراکندهکاری و مناسبتگرایی صرف، آفت کار در روابطعمومیهاست.
وی با تشکر از مدیرکل امور شهری استانداری، که توجه ویژهای به روابط عمومیهای شهرداری دارد، عنوان کرد: مسئله شناسی ارتباطی از دیگر موضوعات مهم در کار روابطعمومی است که قبل از برنامهریزی باید مد نظر قرار گرفته شود.
یوسفی با بیان اینکه روابط عمومی پل ارتباطی سازمان با مردم و دیگر نهادهاست، عنوان کرد: اگر ارتباطی پویا و سازنده برقرار شود، در پیشبرد اهداف سازمان تاثیر بسزایی دارد.
مدیر روابطعمومی شهرداری یاسوج تصریح کرد: فرهنگ سازی از وظایف مهم روابط عمومیهاست که اگر بهینه انجام شود، در صرفهجویی منابع و اعتبارات سازمان، بسیار موثر است.
یوسفی افزود: انعکاس خواسته مردم و برگزاری جلسات متعدد در راستای پیشبرد اهداف سازمانها از مواردی است که در کار روابط عمومی باید در اولویت باشد.
وی اظهار کرد: گاهی اولویت سازمان با اولویت مردم متفاوت است، اما روابطعمومی و سازمان باید اولویت را به مطالبه و خواسته به حق مردم بدهند،ث؛ چون فلسفه وجودی هر سازمانی، ارائه خدمت به مردم است.
وی با اشاره به اینکه مردم از طریق رسانهها مطالباتشان را بیان میکنند، گفت: در طول هفته، مجموعه روابط عمومی شهرداری یاسوج در خدمت مراجعین هستند تا در حد امکان، پاسخگوی خواستههای آنها باشند و برای پیشبرد کارشان در روند اداری توضیحات لازم را ارائه کند.
یوسفی ضمن تشکر از شهردار یاسوج، در پاسخ به این سوال که آیا در شهرداری جایگاه واقعی ردابطعمونی، تبیین و نهادینه شده است، عنوان کرد: مجموعه مدیریت شهرداری، افرادی کارشناس و حرفهای هستند که هم در ارائه خدمات به مردم کارشناسنانه رفتار میکنند و هم به اهمیت جایگاه واقعی روابطعمومی و نقشی که در پیشبرد اهداف شهرداری میتواند داشته باشند، واقف هستند.
لینک کوتاه : https://omidedena.ir/?p=31226