مدیرکل سیاسی وزارت کشور: دولت سیزدهم آرامش سیاسی را به کشور بازگرداند
مدیرکل سیاسی وزارت کشور: دولت سیزدهم آرامش سیاسی را به کشور بازگرداند

مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: مهم ترین اقدام دولت سیزدهم از روز اول شروع، بازگشت آسایش به کشور است و آیت الله رئیسی، با تقوای سیاسی آرامش همه جانبه را حاکم کرد و اکنون تمرکز دولت بر افزایش رضایتمندی مردم با کارآمدی دولتمردان است.

عبدالله مرادی روز سه شنبه در دومین دوره همایش آموزش منطقه‌ای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور فرمانداران چهار استان کشور در یاسوج، اظهار کرد: دولت سیزدهم، زمانی بر سرکار آمده بود که چرخ زندگی مردم، تولید و اقتصاد از حرکت باز ایستاده بود.

وی افزود: روابط خارجی ایران در دولت گذشته به شدت تخریب شده بود و در حوزه روابط با کشورهای خارجی حتی با کشورهای همسایه روابط‌ ایران به بدترین شکل ممکن رسیده بود.

مرادی بیان کرد: انباشت بدهی، تورم ۶۰ درصدی، کمبود کالاهای اساسی و از هم مهمتر روند نزولی و فرسایشی سرمایه اجتماعی میراث دولت گذشته بود.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور تصریح کرد: در این دولت پروژه‌های بزرگی همچون آبرسانی به خوزستان، همدان و سنندج به نتیجه رسیده و با شتاب بسیار زیادی در حال انجام است.

مرادی ابراز کرد: دولت، سیاست خارجی متوازنی را رقم زد و تعامل عزتمندانه را در حوزه اروپا و امریکا دنبال می‌کند و در ارتباط با همسایگان نیز روابط متوازنی را دارد.

وی ادامه داد: در کنار این سیاست خارجی متوازن و آرامش سیاسی دولت سیزدهم دچار هیچگونه دوقطبی نشد اما دولت های قبل هر یک به نوعی دچار دو قطبی هایی شده بودند.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور تصریح کرد: مردمی بودن دولت سیزدهم با نخبگانی بودن تعارضی ندارد و جهادی بودن آن هم با تخصصی بودن تعارضی ندارد.

مرادی ابراز کرد: در این دولت شاهد تعامل میز و میدان هستیم و برای نمونه احمد وحیدی وزیر کشور هم مرد میدان و هم مرد تدبیر و مدیریت است.

وی تاکید کرد: نقش فرمانداران در رضایت عمومی مهم است و باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن با ترفند های مختلف مشارکت مردم در انتخابات را هدف قرار گرفته است.

مرادی ادامه داد: باید فرمانداران به دور از هر گونه شائبه و حمایتی از یک نامزد خاص زمینه انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری را فراهم کنند.