رئیس مرکز فوریت‌های امنیتی و اطلاعات وزارت کشور شهادت دو تن از سبز پوشان نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد را تسلیت گفت.

به گزارش امید دنا  در پی شهادت دو تن از مجاهدان نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد صیدال فعال رئیس مرکز فوریت‌های امنیتی و اطلاعاتی وزارت کشور با صدور پیامی این حادثه را تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح زیر است؛
شهادت مظلومانه دلاور مردان نیروی با صلابت و همیشه بیدار انتظامی شهیدان والامقام جناب سروان مهدی امینی مهر و ستوان یکم سیروس درخشان فر رضوان الله تعالی علیه در درگیری با اشرار و قاچاقچیان خود را تقدیم کردند و بی‌شک از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار خواهند بود.
افتخار دفاع از امنیت وطن توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند و بدون شک این راه ادامه خواهد داشت.
اینجانب وقوع این حادثه غمبار را به محضر فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای مد ضله العالی فرماندهان و کارکنان غیور نیروی انتظامی استان، خانواده‌های معظم این شهیدان والامقام و مردم شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این شهیدان گرانقدر علو درجات و برای بازماندگان اجری جمیل و صبری جزیل مسئلت دارم.
سیدال فعال رئیس مرکز فوریت‌های امنیتی و اطلاعات وزارت کشور