خطیب جمعه شهر یاسوج گفت: باید دولت حقابه کهگیلویه و بویراحمد را در ساخت سدهای موجود در استان رعایت کند.

به گزارش امید دنا  امام جمعه شهر یاسوج در خطبه های نماز این شهر گفت: فردا شنبه ۱۴ مرداد روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی است و برای حفظ حق بشر باید دستورات خالق انسان یعنی خدا را اجرا کنیم.
آیت الله سید نصیر حسینی با اشاره به قطعی شدن ساخت سد خرسان در منطقه سادات محمودی، افزود: ساخت این سد برای مردم این منطقه مشکلاتی ایجاد کرده که امیدواریم دولت حق و حقوق مردم را در این خصوص رعایت کند.
 وی گفت: بیشتر سد‌های ایجاد شده در استان برای بهره مندی سایر استان هاست و باید دولت حقابه کهگیلویه و بویراحمد را در ساخت این سدها رعایت کند.
امام جمعه یاسوج افزود: یکشنبه ۱۵ مرداد مصادف است با حمله اتمی امریکا به شهر‌های هیروشیما و ناکازاکی که این حمله اتمی ۱۶۰ تا ۲۰۰ هزار کشته و زخمی برجای گذاشته است.
آیت الله حسینی گفت: این اقدام از امریکایی سر زده که خود مبلغ حقوق بشر هستند و ادعای حقوق بشری دارد.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک۱۷ مرداد روز خبرنگار، گفت: خبرنگاری، حرفه‌ای مقدس است و خبرنگاران مسئولیت اطلاع رسانی به مردم را بر عهده دارند همچنین یکی از اجزای جهاد تببیین بر عهده خبرنگاران متعهد و متخصص است.
آیت الله سید نصیر حسینی با اشاره به اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و حکومت هستند، اضافه کرد: خبرنگاران باید در برابر مردم احساس مسئولیت کنند و هم نقد‌ها و مشکلات را بگویند و هم پیشرفت‌ها و خدمات نظام و انقلاب را برای مردم تبیین کنند.