مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت ۹۰ درصدی پل روستای شهید طیب (موگر) خبر داد.

 به گزارش  امید دنا عابد محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت و گفت:مهم‌ترین مطالبات چندین ساله مردم روستای موگر در بخش مرکزی شهرستان لنده و مهم‌ترین وصیت شهید طیب بحث احداث جاده ارتباطی برای روستای موگر بود.
وی افزود:خوشبختانه با حمایت های استاندار محترم و همکاری و همراهی های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی این پروژه در مراحل پایانی و در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود:اعتبار این پروژه 120 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه استان و سفر ریاست محترم جمهوری می باشد.
محمدی در ادامه گفت:این پل به طول 154 متر پل با بیش از۹ پایه بر ر‌وی رودخانه مارون جهت تردد مردم خوب روستای موگر اجرایی شده است.
وی تأکید کرد: قبلاً مردم با دستگاه خطرناک جره با مشقت و سختی عبور می‌کردند که با راه‌اندازی پل شهید طیب باهمت دولت مردمی و عدالت‌محور سیزدهم دغدغه چندین دهه مردم این روستا و مردم شهرستان لنده خاتمه خواهد یافت.
لازم به توضیح است که در وصیت نامه شهید طیب آمده است که مرا در زادگاهم به خاک بسپارید، شاید از این طریق زادگاهم آباد شود.