انتصاب دو کهگیلویه ای  کارنامه انتصابات مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان را تکمیل کرد
انتصاب دو کهگیلویه ای  کارنامه انتصابات مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان را تکمیل کرد

طی حکمی از سوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد سرپرست امور و تحول اداری و رئیس اداره عضویت و جذب مشارکت های مردمی منصوب شدند.

پایگاه خبری امید دنا

طی حکمی از سوی مهندس کاظم فلاحی دوست مدیرعامل موفق جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد سید روح الله شفقت پور و حسین طیبی خواه بترتیب بعنوان سرپرست امور و تحول اداری جمعیت هلال احمر استان و رئیس اداره عضویت و جذب مشارکت های مردمی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب و مشغول بکار شدند.

لازم به ذکر است حجه الاسلام والمسلمین سید روح الله شفقت پور از روحانیون انقلابی دارای مدرک سطح دو حوزه علمیه و ارشد فقه و مبانی حقوق از شهرستان سوق و حسین طیبی خواه از نیروهای جوان و  انقلابی  دارای مدرک دکترا از دانشگاه اهواز از شهرستان بهمئی میباشند .

بدون شک فلاحی دوست از مدیران موفق استان بوده که با انگیزه کاری و تلاش مضاعف، تحولات خوبی را در این نهاد امدادی رقم زده است؛ وی با تغییرات و جابجایی های خوبی که طی یکسال اخیر مدیریت خود در جمعیت هلال احمر استان و شهرستان ها ایجاد کرده، خود را بعنوان یکی از مدیران موفق استان معرفی نموده است.
جذب اعتبارات و تجهیزات مورد نیاز جمعیت هلال احمر استان و شهرستان ها از طریق رایزنی و با قدرت تعاملی بالا، با وجود شرایط اقتصادی و اعتباری کشور نیز از دیگر شاخصه های مثبت فلاحی دوست بوده که فقط با یک مدیر پرانرژی، انقلابی و باانگیزه امکان پذیر می باشد‌.

  • نویسنده : نسرین ویسی
  • منبع خبر : امید دنا