معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: حوادثی که در ۱۳ آبان رخ داد صف آرایی حق و باطل بود که منجر به رهایی انسان در مقابل ظلمت یعنی استکبار شد.

به   گزلرش  امید دنا  و به نقل از گزارش روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مرادعلی پیوند روز شنبه در اجتماع راهپیمایان ۱۳ آبان شهرستان باشت، گفت: حوادثی که در ۱۳ آبان رخ داد آنقدر در تاریخ انقلاب اسلامی تاثیرگذار بود که حضرت امام(ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

وی بیان کرد در طول عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب سومی نیاز بود که مبتنی بر دو اصل بصیرت و صبر است که ملت ایران مفهوم صبر و استقامت را در مقابل ظلم های بی امان ایادی کفر و استکبار در انواع توطئه ها به خوبی نشان دادند.
پیوند با اشاره اینکه استکبار همچنان در حال ظلم به کشورها و ملت مظلوم جهان است، گفت: دشمنان در این فضای سنگین رسانه ای تلاش می کنند ظلمی که به ملت مظلوم غزه می کنند را بپوشانند اما خون های ریخته شده جنایت آنها را بر ملا کرد.
وی با اشاره به اینکه به فرموده امام خمینی(ره) فلسطین کلید فرج امت است، گفت: ملت مظلوم غزه در یک طرف و تمام جبهه کفر در یک طرف دیگر ایستادند اما به یاری خداوند مردم غزه از این ظلم و جور راهی خواهند یافت.
پیوند با بیان اینکه اسرائیل از فرعون هم خبیث تر است، گفت: فرعون زن ها را زنده نگه می داشت اما اسرائیل زن و کودکان را می‌کشد که در هیچ جای تاریخ چنین نسل کشی وجود نداشت.
وی با بیان اینکه در عالم رازی است که به جزء به بهای خون رمزگشایی نمی شود و آن راز جوانه زدن فطرت های انسان ها است تصریح کرد: خون شهیدان است که در همه جای جغرافیای عالم نفرت از ظلم و نفاق را نشان می دهند.