استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: زمینه سازی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ اولویت و سرلوحه کار استان قرار گرفته است.

به گزارش امید دنا و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سیدعلی احمدزاده روز یکشنبه در نشست هیات تبلیغات انتخابات استان گفت: افزایش مشارکت مردم در امر انتخابات موضوع مهم و حساسی است و باید دستگاه ها از هر فرصت و ظرفیتی برای تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات غافل نشوند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به برنامه های استان برای امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی گفت: دهیاران سه مرکز حوزه انتخابیه در مرکز استان گردهم خواهند آمد و برای برگزاری جشنواره های مختلف در روستاها و مشارکت افراد تاثیرگذار کشوری و استانی برنامه ریزی می کنند.
وی اظهار داشت: نظیر چنین برنامه ای برای شوراهای اسلامی در روستاها تدارک دیده شده است که با مردم صحبت کرده و آنها را تشویق و ترغیب به حضور در انتخابات کنند.
احمدزاده بر تشکیل جلسات و جشنوارها در شهرستان ها تاکید کرد و گفت: برگزاری نشست سران ایلات، طوایف و ریش سفیدان می تواند در تشویق مردم به حضور باشکوه در انتخابات ۱۱ اسفند ماه موثر باشد.

 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه، حوزه زنان و خانواده استانداری هم جلسات تاثیرگذاری داشته باشند اظهار داشت: بانوان به دلیل نقش مهمی که در خانواده و جامعه دارند می توانند در افزایش مشارکت انتخابات موثر باشند.
وی با بیان اینکه ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در میان مردم سرلوحه کار مدیران باشد، گفت: یکی از ارکان مهم نظام شورای نگهبان است و خوشبختانه در استان وحدت و همدلی میان دولت، اعضای هیات اجرایی و نظارت و شورای نگهبان خوب دارد.
وی با بیان اینکه یکی از دلایل آرامش در استان وجود شورای تامین پای کار است، گفت: نباید اجازه دهیم برخی حرکت ها موجب دلسردی مردم و یا تضعیف نقش موثر و سازنده شورای نگهبان شود.
احمدزاده در ادامه با اشاره به اینکه روند انتخابات در استان روز به روز انسجام بهتری پیدا می کند، گفت: صدا و سیما با برگزاری برنامه ها و جشنواره های مفرح و شاد زمینه ایجاد شور و نشاط و امید در میان مردم را ایجاد کند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: دولت در راستای امیدآفرینی در سطح جامعه برنامه‌هایی برای کنترل قیمت ها و تامین نیازهای جامعه و ایجاد آرامش دارد که قیمت ثبیت و افزایشی نداشته باشند.
وی افزود: فرآیند و روند انتخابات در استان براساس دستورالعمل ها و مر قانون به پیش می رود و امیدوار کننده است و احساس مسئولیت، همکاری و هماهنگی بیشتر و همه جانبه مسئولان را در پی دارد. 
احمدزاد ضمن قدردانی از دادگستری و دادستان استان گفت: قوه قضاییه در کنار ما حمایت از مجریان انتخابات، هیات های نظارت و اجرایی را در دستور کار خود دارد