استاندار کهگیلویه وبویراحمد با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور دیدار کرد.

به گزارش امید دنا و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سید علی احمدزاده روز چهارشنبه  در این دیدار با تقدیر و تشکر از خدمات صندوق کارآفرینی امید و فعالیت‌های این صندوق در استان گفت: عملکرد خوب صندوق در زمینه اشتغال به خصوص در بخش روستایی قابل تقدیر بوده و از صندوق کارآفرینی امید انتظار بیشتری داریم.

احمدزاده بر توجه بیشتر فعالیت های صندوق در رابطه با طرح های اقتصادی نیمه تمام این استان تاکید کرد و اظهار داشت: طرح های تولیدی اقتصادی در بخش کشاورزی، آبزی پروری، گیاهان دارویی، خوراک دام و طیور در این استان نیاز به توجه و حمایت بیشتر این صندوق دارد.
استاندار عنوان کرد: انتظار داریم که صندوق کارآفرینی امید به کسب کارها وفعالیت های اقتصادی به خصوص خرد وکوچک توجه بیشتری داشته و تسهیلات لازم را اعطا کند.
استاندار با تشریح ظرفیت ها و ویژگی‌ها کهگیلویه وبویراحمد برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف ابراز داشت: انتظار است با توجه به سطح محرومیت و بیکاری در این استان، طرح های تولیدی روستایی نیز حمایت شوند و رونق بیشتری بگیرد.

 

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور هم گفت در خصوص اشتغال روستایی و طرح های خرد علاوه بر اعتباری که آئین‌نامه دولت تعیین کرده است، صندوق آماده است نگاه ویژه ای به کهگیلویه وبویراحمد داشته باشد.
هادی آقابابایی با تقدیر و تشکر از استاندار و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان اظهار داشت: ما می توانیم با همکاری استاندار و دستگاه های اجرایی به خصوص حوزه اقتصادی با هم افزایی منابع و تخصیص کمک های فنی اعتباری، مسئولیت های اجتماعی و همچنین با انعقاد تفاهمنامه با صندوق با شرایط بهتری به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به جامعه هدف اقدام کنیم.
وی عنوان کرد با توجه به شرایط استان و پیگیری هایی که استاندار داشته و دارند قطعا همکاری ها بیشتر و توجهات ویژه خواهد بود.