سرمایه گذار معروف کهگیلویه و بویراحمد ایجاد اشتغال و حرفه‌آموزی را از راه‌های صیانت از بهبودیافتگان مواد مخدر دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی   امید دنا  از یاسوج عظیم شفیعی‌نژاد در نشست در مجمع انتخاباتی یاریگران زندگی گفت: یکی از علت‌هایی که باعث می‌شود جوانان به سمت مصرف مواد مخدر گرایش پیدا کنند بیکاری است و شورای اشتغال باید در این زمینه پاسخگو باشد.
سرمایه‌گذار شناخته شده استان گفت: به عنوان یک پیمانکار از مجموع ۳۵۰ نفری که مشغول به کار کردم ۱۷۰ نفر کسانی هستند که به مواد مخدر اعتیاد داشتند و بعد از ترک به کار مشغول شدند.
وی با اشاره به اینکه برای کسانی که به دلیل نداشتن شغل به مواد مخدر گرایش پیدا کردند دنبال راهکاری باشیم، گفت: فردی که سارق بوده بعد از توبه به عنوان امانت‌دار در بخشی از طرحم به کار گرفتم.
شفیع‌نژاد در خصوص پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیونی برای اشتغال این قبیل افراد گفت: ۱۰۰ میلیونی دردی از این افراد دوا نمی‌کند به جای اینکه تسهیلات به کارفرمایان پرداخت شود و از آنها خواسته شود که این قبیل افراد در واحد صنعتی یا تولیدی به کار گرفته شوند.
وی خواستار برگزاری این جلسات به صورت مداوم شد و گفت: از ظرفیت پزشکان، بازاریان، سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان و سایر اقشار برای کمک به رفع اشتغال افرادی که در گذشته مواد مخدر استفاده کردند استفاده شود.
در این نشست انتخابات مجمع خیرین یاریگران زندگی استان برگزار شد و اظیم شفیعی به عنوان نفر دوم اعضای اصلی هیات مدیره مجمع خیرین سلامت یاریگران انتخاب شدند.
گفتنی است عظیم شفیع‌نژاد به همراه همسرش افسانه سیاوش‌پور در هفتمین جشنواره کارآفرینان برتر سال ۹۷ به عنوان یک زوج موفق کارآفرین مورد تجلیل استاندار و مسئولان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفتند.