همایش حماسه گام هفتم با شکوه خاصی در دهدشت برگزار شد
همایش حماسه گام هفتم با شکوه خاصی در دهدشت برگزار شد

همایش حماسه هفتم به نحوی مخالفان را کیش و مات و ناامید کرد که برخی از آنها جهت حفظ روحیه طرفداران خود بعد از اتمام برنامه، اقدام به فیلمبرداری از صندلی ها نمودند و برخی نیز از پلاک چند خودرو تصویربرداری کردند که نشان از ضعف این افراد داشت و قطعا می توان گفت در میان چند هزار خودرو، وجود چند خودرو با پلاکی غیر از شهر دهدشت طبیعی می باشد.

پایگاه خبری امید دنا

گردهمایی بزرگ حامیان حجت الاسلام موحد عصر امروز در دهدشت باشکوه خاصی برگزار شد. در این همایش علاوه بر حجت الاسلام موحد، سیدکاظم دلخوش نماینده باسابقه مجلس شورای اسلامی نیز سخنرانی کرد.

خدیجه ثنائیان نماینده بانوان در ابتدای این همایش اظهارداشت: حضور گسترده و عظیم بانوان نشانه بلوغ سیاسی و تلاش در جهت نهادینه کردن نقش انها در تصمیم گیری های سیاسی است.

فعال سیاسی کهگیلویه بزرگ ادامه داد: بانوان باید در زمینه نهادینه کردن مطالبات خود در جامعه روشنگری کنند.  ثنائیان افزود: ما به دنبال تزریق امید به جامعه و دیده شدن حقوقمان هستیم.ـ

وی گفت: حجت الاسلام موحد صدای بانوان در مجلس شورای اسلامی باشد. ثناییان با برشمردن ویژگی های موحد تصریح کرد: این نماینده باسابقه مجلس  با توانایی که دارد حجم وسیعی از اقبال مردم را به خود اختصاص داده و با متانت عمل نموده است.

نماینده بانوان تاکید نمود: موحد سیاستمداری است که الگوی سیاسی برای همگان می باشد و در هیچ محیط آکادمیک این تجربه را نیاموخته و ندیده ام.

ثناییان گفت: حضور گسترده مردم در این همایش نشان داد که مردم بار دیگر موحد را می خواهند و در ۱۱ اسفند حماسه آفرینی می کنند.

در ادامه سید ابوصالح دانشور پیشکسوت ورزشی در سخنانی گفت: هیچکس همانند حجت الاسلام موحد ظرفیت ورزشکاران کهگیلویه بزرگ را نمی داند و امیدواریم در دوره جدید نمایندگی ایشان مشکلات ورزشکاران برطرف شود.

دانشور بابیان اینکه نصف جمعیت حوزه انتخابیه کهگیلویه را بانوان تشکیل می دهند خواستار احداث سالن برای بانوان شد.

زارعی نماینده جوانان کهگیلویه نیز راز ماندگاری حجت الاسلام موحد را تعامل و شجاعت بیان کرد.
وی تصریح کرد: خواسته جوانان رفع معضل بیکاری درجهت کاهش آسیب های اجتماعی است که قطعا رشد و شکوفایی جامعه را در پی خواهد داشت.

حضور نخبگان وچهره های شاخص کهگیلویه بزرگ چشمگیر بود.

حجت الاسلام موحد و دلخوش سخنران ویژه همایش در میان استقبال گرم مردم وارد جایگاه شدند.

طایفه بزرگ سادات امام زاده علی (ع) به صورت دست جمعی و هماهنگ در این همایش حضور پیدا نمود.

صف چند کیلومتری خودروها سبب ترافیک  شد و مردم در پایان همایش منتظر روان شدن ترافیک شدند.

برخی از مخالفان از روی غرض اقدام به تصویربرداری از پلاک برخی خودرها نمودند که باید گفت در میان هزاران خودروی موجود قطعا مشاهده پلاک غیربومی طبیعی است.

در اقدام دیگری، برخی با نادیده گرفتن خیل عظیم جمعیت اقدام به فیلمبرداری از برخی صندلی ها در پایان مراسم کردند که نشان از ضعف این افراد داشت و نشان داد برگزاری همایش حماسه گام هفتم آنها را کیش و مات نموده است.

 

  • نویسنده : نسرین ویسی