کهگیلویه با رأی های ایلی و طایفه ای پیشرفت نخواهد کرد
کهگیلویه با رأی های ایلی و طایفه ای پیشرفت نخواهد کرد

امام جمعه کهگیلویه گفت: کهگیلویه با رأی های ایلی و طایفه ای پیشرفت نخواهد کرد.

به گزارش امید دنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در خطبه های نماز جمعه این هفته دهدشت به فرا رسیدن ولادت امام زمان عج اشاره کرد و از این امام بزرگوار به عنوان امام قسط و عدل نام برد و گفت: زمان ظهورش خداوند هر چه رحمت در آسمان دارد بر اهل زمین می‌بارد.

وی با بیان اینکه خدای رحمان به واسطه این فضل الهی بشریت را از ظلمات تاریکی سختی ها نجات می‌دهد، گفت: برای اینکه آن امام خواهد آمد اقامه صلاة حق، زکات و امر به معروف و نهی از منکر را بر عهده می‌گیرد و جهان را گلستان می‌کند.

حجت الاسلام وحدانی فر به هفته سربازان گمنام امام زمان عج اشاره کرد و گفت: وزارت اطلاعات مجموعه امین و گنجینه نظام و کشور است.

وی با بیان اینکه وزارت اطلاعات ما به برکت انقلاب اسلامی مولود انقلاب اسلامی است، افزود: خیلی از کشور ها برای امنیت شان ناچارند پیمان های متعدد با کشورهای مختلف داشته باشند ولی وزارت اطلاعات ما تنها نهاد امنیتی در دنیا هستند که از روز اول سالم تشکیل شد و خالص ماند.

وحدانی فر با بیان اینکه این هجمه های زیادی که بر علیه این کشور می‌شود و ما در آرامش و امنیت هستیم، افزود: همه این ها را مدیون عزیزان وزارت اطلاعات هستیم.

وی به انتخابات ۱۱ اسفند ماه اشاره کرد و گفت: جمعه آینده حضور حماسی ملت ایران را پای صندوق های رأی شاهد خواهیم بود و دنیا به نظاره خواهد نشست که ملت باز برگ زرین دیگری به افتخارات این کشور اضافه می‌کند.

حجت‌الاسلام وحدانی فر با اشاره به اینکه انتخابات دارای اهمیت فراوانی برای آینده کشور است، گفت: برای استان ما که انتخابات مجلس و نمایندگان مجلس مع الاسف ارتباط مستقیم با توانایی ها و ضعف های استان دارند انتخاب مهم، اصلح و دقیق ضروری است.

وی با بیان اینکه در انتخاب دقت کنید، گفت: هفت هفته است که مکرر نکاتی را خدمت شما عرض می‌کنم، این رأی های ایلی، طایفه‌ای راه نجات استان نیست.

خطیب جمعه دهدشت به ویژگی های نماینده اصلح از منظر رهبر معظم انقلاب پرداخت و گفت: باید قوی کارآمد برای مدیریت اجرایی کشور باشد که ظرفیت‌ های کشور را بشناسد.

وحدانی فر خاطرنشان کرد: نماینده‌ای که در این استان انتخاب می‌شود باید در مجلس کرسی داشته باشد، اگر می‌خواهیم طرح‌های مهم در این استان اجرا شوند، باید نماینده در مجلس زور، قدرت و برنامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه یک رای صحیح مهم است، گفت: وقتی برخی از آقایان در استان صرفاً مشغول جابجایی این مدیر و آن مدیر هستند این فرصت را نمی‌کنند که برای استان طرح‌های کلان انجام دهند.

حجت‌الاسلام وحدانی فر ویژگی های یک نماینده را دارا بودن تفکر معقول، شجاعت در عمل، خستگی ناپذیری، دارای همت جهادی ، در بین مردم بودن، حرف کارشناسان و دلسوزان را شنیدن و اهل اجرای عدالت عنوان کرد.

وی با بیان اینکه برخی از آقایان در نطق‌های انتخاباتی خود خدمات نظام را زیر سوال می‌برند، گفت: شما مدیون شهدا و انقلاب می‌شوید، ضعف‌ها را بگویید و راه حل هم بدهید اما اینکه خدمات نظام زیر سوال می‌رود کار مناسبی نیست.و

وحدانی فر استفاده از کلید واژه‌هایی اهم از انتخابات بی‌فایده است، انتخابات غیر آزاد و.. به عنوان حرفای دشمن نام برد و گفت: این‌ها شعار دشمن است و در حال جایگزاری در ذهن جوانان کشور ما است، از این حرف‌های دشمن شاد کن استفاده نکنید.

  • منبع خبر : امید دنا