شهیدرئیسی مرد میدان و دیپلماسی/ احیای ۹ هزار کارخانه
شهیدرئیسی مرد میدان و دیپلماسی/ احیای ۹ هزار کارخانه

سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک با اشاره به برخی شاخصه ها و ویژگی های شهید جمهور و سیاست دیپلماسی عزت در دولت سیزدهم گفت: آیت الله رئیسی میدان و دیپلماسی را همسو و مکمل هم می‌دانست و همواره در مسیر الهی قدم برمی‌داشت

محمدحسن قدیری ابیانه روز پنجشنبه در مراسم هفتم شهدای خدمت که با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در گچساران برگزار شد افزود: آیت‌الله رئیسی به‌طور شبانه‌روز برای مردم خدمت کرد.

وی بیان کرد: در دولت گذشته صندوق توسعه ملی بدهکار بود و رییس دولت سیزدهم از وضعیت اقتصادی و نابسامانی آن اطلاع داشت.

قدیری ابیانه تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی با توجه به اینکه از وضع اقتصاد مملکت مطلع بود، اما نگرانی ایجاد نکردند و به‌طور شبانه‌روز تلاش کرد تا این وضعیت را جبران کنند.

عضو شورای بین‌الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ادامه داد: در دولت سیزدهم بیش از ۹ هزار کارخانه تعطیل‌شده و راکد مجدد راه‌اندازی شد.

خیلی‌ها جلوی پای دولت سیزدهم سنگ‌اندازی کردند

قدیری ابیانه ابراز کرد: خیلی‌ها جلوی پای دولت سیزدهم سنگ‌اندازی و تخریب کردند ولی آیت‌الله رئیسی بدون توجه به این سنگ‌اندازی‌ها تلاش کردند و مملکت را از وضعیت بد اقتصادی نجات دادند.

وی تصریح کرد: کاهش ۱۰ درصدی بیکاری و کسب‌وکارهای مجازی از اقدامات بزرگ دولت سیزدهم بود و همچنین جلوی خیلی از فسادها و رشوه‌ها هم گرفته شد.

شهیدرئیسی میدان و دیپلماسی را مکمل هم می‌دانست

فعال اصوالگرا گفت: دولت سیزدهم در سیاست خارجه موفق بود به این دلیل که امیرعبداللهیان در مسیر رهبری حرکت می کرد و به ملت خودمان اعتماد کرد.

سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک اظهار کرد: امروز ایران اسلامی به پاس تلاش های عزتمندانه و سیاست راهبردی دولت سیزدهم و همچنین بعد از عملیات وعده صادق در اوج عزت و اقتدار است.

قدیری ابیانه اظهار کرد: هم اکنون ایران از یک قدرت نظامی منطقه‌ای تبدیل به یک قدرت جهانی شده است.

سفیر اسبق ایران در استرالیا تصریح کرد: در صورتی که اسرائیل اقدامی انجام می داد ایران کاری می‌کرد که دیگر نتوانند از جایشان بلند شوند.

وی ادامه داد: در عملیات وعده صادق دنیا فهمید که ما ابرقدرت هستیم و کشورهای زیادی به برای عرض تسلیت از همدیگر سبقت می‌گرفتند چراکه رئیس‌جمهور یک کشور ابرقدرت به شهادت رسیده بودند.

فعال اصولگرا ابراز کرد: کهگیلویه بویراحمد جزو ثروتمندترین نقاط کشور است و باید از این ظرفیت‌ها ها بطور مطلوب بهره برد.