تابستان بارانی در کهگیلویه و بویراحمد
تابستان بارانی در کهگیلویه و بویراحمد

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد به تشریح آخرین وضعیت جوی در طی هفته‌های آینده پرداخت. ولی بهره‌مند در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «امید دنا» در خصوص وضعیت جوی کهگیلویه و بویراحمد در هفته‌های پیشرو گفت: وضعیت جوی کهگیلویه و بویراحمد تا روز دوشنبه دارای وضعیت ثابتی است و شاهد بارشی در سطح […]

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد به تشریح آخرین وضعیت جوی در طی هفته‌های آینده پرداخت.

ولی بهره‌مند در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «امید دنا» در خصوص وضعیت جوی کهگیلویه و بویراحمد در هفته‌های پیشرو گفت: وضعیت جوی کهگیلویه و بویراحمد تا روز دوشنبه دارای وضعیت ثابتی است و شاهد بارشی در سطح کهگیلویه و بویراحمد نخواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وضعیت جوی در روز سه‌شنبه با تغییراتی همراه خواهد بود گفت: در روز سه‌شنبه شاهد بارش پراکنده باران در شرق کهگیلویه و بویراحمد یعنی ارتفاعات دنا و بویراحمد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه شاهد وزش باد در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود افزود: وضعیت دمایی تا روز دوشنبه تغییر آن‌چنانی ندارد؛ اما این تغییر دما نسبت به روزهای گذشته آن کاهش پیدا می‌کند.

بهره‌مند در پاسخ به سؤالی مبنی بر پیش‌بینی برای بارش باران در تابستان و فصل گرم سال پرداخت و گفت: در اواخر تیرماه و مردادماه بارش‌ باران‌های تابستانه مانسون را به‌صورت رگباری و فعال در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد مشاهده خواهیم کرد.

  • نویسنده : ابراهیم ثمینیان پور
  • منبع خبر : صبح زاگرس