حضور پررنگ معاون عمرانی فرماندار کهگیلویه در عملیات های اطفای حریق جنگل ها و منابع طبیعی
حضور پررنگ معاون عمرانی فرماندار کهگیلویه در عملیات های اطفای حریق جنگل ها و منابع طبیعی

دیدن صورت سرخ شده و دود گرفته معاون عمرانی فرماندار کهگیلویه در عملیات های اطفای حریق منابع طبیعی بهترین گواه بر تعهد و تلاش اوست چرا که احساس مسولیت درقبال این فاجعه ی بزرگ آنهم بادستان خالی در وجود کمتر مدیری مشاهده می شود.

پایگاه خبری امید دنا

آتش سوزی و حریق واژه‌های پر تکرار این روزهای شبکه های اجتماعی در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد، خصوصا شهرستان کهگیلویه است.
بعد از وقوع حادثه و اعلام آتش سوزی در هر نقطه ای از شهرستان، معاون عمرانی فرمانداری شهرستان کهگیلویه به جای لم دادن به صندلی، شانه به شانه ی نیروهای منابع طبیعی، محیط زیست، جمعیت هلال احمر و نیروهای مردمی با استفاده از دستگاه های دمنده و حتی با کوبیدن شاخه های سبز بر شعله های آتش، تلاش می کند تا شاید جان درخت تازه گرگرفته ای را نجات دهد.

دیدن صورت سرخ شده و دود گرفته سیدابوالفضل خاضع، معاون عمرانی فرماندار کهگیلویه در اکثریت عملیات های اطفای حریق منابع طبیعی بهترین گواه بر تعهد و تلاش اوست چرا که احساس مسولیت درقبال این فاجعه ی بزرگ آنهم بادستان خالی در وجود کمتر مدیری مشاهده می شود.
حضور معاونت عمرانی فرماندار در عملیات های اطفای حریق جهت کمک به نیروی های امدادی و مردمی به منظور حفظ محیط زیست، می‌تواند الگویی درخشان برای آحاد جامعه به ویژه مدیران و مسئولان باشد.

 

  • نویسنده : نسرین ویسی
  • منبع خبر : امیددنا