دادستان چرام در خصوص حادثه تلخ پل تنگ پیرزال و جان باختن شهروندان دهدشتی در این مسیر در خصوص مشکلات محور چرام -دهدشت بویژه محل وقوع تصادف دیشب تذکر داده بود و خواستار پیگیری و تکمیل این محور شده بود.

به گزارش امید دنا  طی تصادف دلخراش دیشب ۳۰تیرماه ۱۴۰۳در محور چرام -دهدشت و از بین رفتن پدر و فرزند خردسال در آتش سوزی خودرو ها و دو جوان دیگر و زخمی شدن چندین نفر دیگر باعث حساسیت های اجتماعی و نگرانی مردم چرام و کهگیلویه از این حادثه تلخ شدند که در فضای مجازی و رسانه ها بازتاب گسترده ای داشت.

مشکلات این محور بخصوص ۸۰۰متر نیمه تمام رها شده توسط پیمانکار جاده بارها از سوی مسئولان شهرستان چرام(فرماندار-دادستان و امام جمعه چرام)تذکر و رسانه ای شده بود.

حجت الاسلام آذریتون دادستان چرام در تاریخ (۲۰فروردین ۱۴۰۳)در گفت و گو با رسانه ها بعداز روشنگری در خصوص حادثه تلخ پل تنگ پیرزال و جان باختن شهروندان دهدشتی در این مسیر در خصوص مشکلات محور چرام -دهدشت بویژه محل وقوع تصادف دیشب تذکر داده بود و خواستار پیگیری و تکمیل این محور شده بود.

دادستان چرام در تاریخ (۲۰فروردین ۱۴۰۳)در گفت و گو با رسانه ها بیان کرد : با اشاره به عدم تکمیل محور پر تردد ما بین دو شهرستان چرام و کهگیلویه علی رغم بازگشایی و انجام زیر سازی لازم بیان داشت: ضمن تشکر از تلاش همه مسئولین مربوط در دو شهرستان و مسئولین استانی و نماینده محترم مجلس، با توجه به وقوع چندین حادثه منجر به فوت تعدادی از شهروندان در همین مسیر باقی مانده از مسئولان محترم کهگیلویه در رده های مختلف خواستارم که نسبت به پیگیری و نظارت لازم بر شروع آسفالت و تکمیل مسیر نهایت همت و نظارت را داشته باشند و نگذاریم همانند مسأله تنگ پیرزال شخص بی گناهی کشته و یا قطع نخاع گردد و بعد به فکر چاره و در پیشگاه افکار عمومی شرمنده باشیم.

براساس این گزارش علیرغم تمامی هشدارها اما متاسفانه با سهل انگاری مسئولان کهگیلویه و پیمانکار جاده عصر دیروز (۳۰تیرماه ۱۴۰۳)در همین محور حادثه ساز با برخورد دو خودروی پیکان و وانت بار متاسفانه ۴نفر از شهروندان چرامی و دهدشتی جان خود را از دست دادند .
در پی این اتفاق علیرغم اینکه محل حادثه در حوزه استحفاظی کهگیلویه می باشد اما دادستان همیشه پیگیر چرام با ارسال نامه ای به دادستان محترم مرکز استان با تشریح دقیق وعده های استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی در خصوص افتتاح این جاده به طول ۸۰۰متر و در راستای پیگیری حقوق عامه و دفاع از حقوق عامه مردم شریف چرام تقاضای دستور مستقیم از استان به دادستان کهگیلویه شد تا با متخلفین و مسببین این حادثه تلخ برخورد قانونی صورت گیرد.

متن نامه دادستان محترم چرام به دادستان محترم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به پیوست همین خبر منتشر می گردد