انتقال مفاهیم و ارزش‌ها با زبان هنر، تاثیرگذارتر است / استقبال خوب مردم از اولین اجرای رزمایش فصل شیدایی+ تصاویر
انتقال مفاهیم و ارزش‌ها با زبان هنر، تاثیرگذارتر است / استقبال خوب مردم از اولین اجرای رزمایش فصل شیدایی+ تصاویر

مسئول روابط‌عمومی و تبلیغات تیپ ۴۸ فتح با بیان اینکه انتقال مفاهیم، ارزش‌ها و داده‌ها با زبان هنر ماندگاری و تاثیرگذاری بهتری دارد، از استقبال خوب مردم از اولین اجرای رزمایش فصل شیدایی در شب گذشته، خبر داد.

سرهنگ پاسدار جواد دهراب‌پور انجام کارهای فرهنگی را یکی از محورهای فعالیت تیپ ۴۸ فتح برشمرد و خاطر نشان کرد:  تیپ ۴۸ نه تنها در فعالیت‌های عمرانی و خدمات‌رسانی به مردم در هنگام بروز حوادث و بلاها فعالیت دارد؛ بلکه در تبیین ارزشها و هنجارهای فرهنگی نیز همواره مشارکت دارد.

وی تصریح کرد: با تلاش‌های شبانه‌ روزی رزمندگان تیپ و دیگر عوامل اجرایی، دیشب، اولین مرحله اجرای رزمایش، کلید خود که  استقبال خوبی از آن شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات تیپ ۴۸ فتح با بیان اینکه  تبلیغات میدانی و چهره به چهره تاثیرگذاری فراوانی دارد ، تصریح کرد: به ازای هر نفر که برای دیدن این نمایش می‌آید، با توجه به اطلاع‌رسانی که بین دوستان و آشناییان صورت می‌گیرد، در  شب‌های بعدی شاهد حضور تعداد بیشتری خواهیم بود.

دهراب‌پور، همکاری رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی را  موثر ارزیابی کرد و افزود: قطعا در شب‌های بعدی، استقبال گسترده‌تری  از این رزمایش خواهیم شد.
وی، حفظ ارزش‌های دینی و تبیین فرهنگ ایثار دفاع مقدس را وظیفه همگانی دانست و از عموم مردم برای دیدن این اثر فاخر فرهنگی و هنری دعوت نمود.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات تیپ ۴۸ با اشاره به اینکه رزمایش فصل شیدایی در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان تهیه شد، یادآور شد:  در همین راستا تاکنون اجلاسیه‌ها و یادواره‌های  متعددی در سطح استان برگزار شده است.