فرماندار کهگیلویه روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت
فرماندار کهگیلویه روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت

فرماندار کهگیلویه به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

به گزارش امید دنا، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم اله الرحمن الرحیم

آگاهی و معرفت ضرورت خیر و سعادت انسان و تکامل عقلی اوست و برای جامعه انسانی امروز رسانه و خبرنگار مصداق اجتناب ناپذیر آگاهی است.

در دوران معاصر كه به عصر اطلاعات و جامعه اطلاعاتي و ارتباطي معروف است، بخش عظيمي از امر آگاهی بخشی واقناعی جامعه مرهون رسانه ها و «خبرنگاران» نقش محوری و معماران اصلی اولویت ذهنی و رفتاری مخاطبان قلمداد می شوند.

خبرنگاران با روشنگری، تعدیل قدرت و هدایت افکار عمومی در راه پیشرفت و توسعه جامعه مصداق بارز خدمتگزارانی ارزشمند می باشند و همواره سزاوار تقدیرند آنگونه که به تعبیر رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی): اگر جامعه‏ای مطبوعات آزاد ـ و دارای رشد ـ و قلم های آزاد و فهمیده را از دست بدهد، خیلی چیزهای دیگر را هم از دست خواهد داد.

اینجانب ضمن پاسداشت و رضایت کامل از تلاش تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران محترم شهرستان کهگیلویه فرا رسیدن “۱۷ مردادماه؛ روز خبرنگار” را تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند متعال، سلامتی، سعادت و توفیق خدمت در راه حقیقت و تعالی روزافزون ایران عزیز را مسئلت دارم.

با استعانت از الطاف الهی؛ امیدوارم اصحاب محترم رسانه بیش‌ازپیش و البته مستقل در مسیر تنویر ،تعالی و توسعه با رویکرد «برجسته سازی نقاط قوت» موجود بدون توجه به مسائل حاشیه ای در راستای_ رویداد توسعه_ باافزایش همدلی و همکاری‌های دلسوزانه و کمک به حل مشکلات و مسائل اساسی و دغدغه مردم در سطح شهرستان گام‌های مؤثرتری بردارند.

سید حمزه محقق زاده

۱۷ مرداد ۱۴۰۳