آزادگان سند ایستادگی ملت ایران هستند
آزادگان سند ایستادگی ملت ایران هستند

امام جمعه یاسوج گفت: استقامت و ولایتمداری آزادگان هشت سال دفاع مقدس موجب سرافرازی آنها شد.

به گزارش امید دنا ، امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز این هفته با اشاره به ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: آزادگان قهرمانان گمنام جامعه و سند زنده دفاع مقدس هستند

آیت الله حسینی افزود: قدرت امروز ایران اسلامی، به برکت مجاهدت‌ها و رشادت های همین قهرمانان است.

وی با قدردانی از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس که در زندان‌های رژیم بعث عراق بیشترین آسیب ها و رنجها را متحمل شدند و درسال ۱۳۶۹ به میهن بازگشتند اضافه کرد: آزادگان سند حرّیت و نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران هستند.

وی کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ را مبدأ تاریخ جنایات امریکا در حق ملت ایران دانست و اضافه کرد: کودتای ۲۸ مرداد، کودتایی ننگین بود که شیرینی نهضت ملی شدن صنعت نفت را در کام ملت ایران تلخ کرد.

خطیب نماز جمعه شهر یاسوج تاکید کرد: کشور ما چند روزی است که یک قدرت جهانی یعنی رژیم غاصب صهیونیستی که از نظر تجهیزات نظامی و ارتش دارای قدرت است را تهدید کرده که به پشتیبانی دنیای استعمار و استکبار به این قدرت رسیده است.

وی یادآور شد: جبهه غرب به واسطه ترس از اقدام نظامی محور مقاومت به لرزه افتاده و به واسطه کشورهای مختلف پیام می‌فرستند که به اسرائیل حمله نکنید.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ۳۱ مرداد روز بزرگداشت صنعت دفاعی عنوان کرد: صنعت دفاعی کشور بازدارندگی مطمئنی در مقابل دشمنان ایجاد کرده است

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه پیشرفت‌ها و توسعه چشم گیر صنایع دفاعی نماد خودباوری است گفت: تنوع محصولات دفاعی، ایران را به قدرت ثاثیرگذار منطقه تبدیل کرد.