در حالی که صلاحیت چندین نفر از کاندیداهای این حوزه محرز نشده و نقص پرونده و کامل نبودن مدارک علت عدم احراز عنوان شده، اما یکی از رسانه‌های فارس در خبری نتایج غیرقطعی را درج و از بهجت حقیقی، دکتر آیت اله رزمجو، علی راستگو،فریال اسکندری ( همسر احمدرضا دستغیب عضو شورای شهر )، سید اسماعیل حسینی و ... به عنوان کاندیداهای رد صلاحیت نام برد.

پایگاه خبری امیددنا

به گزارش امید دنا, با پایان کار رسیدگی به صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم، نتایج این فرآیند اعلام شد.
در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان نیز قبل از اعلام قطعی نتایج گمانه‌زنی‌هایی درباره وضعیت نامزدها رسانه‌ای شد که برخی از این خبرها منبع موثقی نداشت.
در حالی که صلاحیت چندین نفر از کاندیداهای این حوزه محرز نشده و نقص پرونده و کامل نبودن مدارک علت عدم احراز عنوان شده، اما یکی از رسانه‌های فارس در خبری نتایج غیرقطعی را درج و از بهجت حقیقی، دکتر آیت اله رزمجو، علی راستگو،فریال اسکندری ( همسر احمدرضا دستغیب عضو شورای شهر )، سید اسماعیل حسینی و … به عنوان کاندیداهای رد صلاحیت نام برد.
گفتنی‌ است رسیدگی به پرونده‌های عدم احرازی ادامه دارد. با توجه به گفته های سخنگوی شورای نگهبان در فایل پیوستی زیر، احتمال تائید صلاحیت کاندیداهایی که صلاحیت انها محرز نشده وجود دارد.

خبرها حاکی از آن است که از جریان اصلاحات و حامیان دولت صلاحیت آقایان سید محمد احمدی (استاندار اسبق فارس)، دکتر بهرام پارسایی، علی اکبری و مسعود رضایی(نمایندگان فعلی)، محمد حسن گلرخیان وخانم فاطمه خادم‌ شیرازی (همسر آقای دکتر سعید پور علی معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش) تایید نشده است.

از نامزدهای نزدیک به جریان اصولگرایی صلاحیت آقایان جعفر قادری، ابراهیم عزیزی و سید ابراهیم حسینی(معاون اسبق آموزش و پرورش استان فارس) تایید شده و صلاحیت آقایان سیروس پاک فطرت و علیرضا پاک فطرت تایید نشده است.
از میان نامزدهای جوان عرصه انتخابات نیز صلاحیت آقایان حسین پارسایی و روح الله نجابت و خانم منصوره طاهری تایید شده است و صلاحیت آقایان غلامحسن اسکندری و احمد شیرزادی تایید نشده است.

همچنین از میان مستقلین صلاحیت آقایان محمدی کشکولی، ایران نژاد پاریزی(فرمانده سابق تیپ ۳۷ زرهی)، علی دهقان فارسی و خانم مهین شمسایی(استاد دانشگاه) تایید و صلاحیت آقایان عبدالکریم نباتی، هوشنگ محمدی، کوروش زارع و معصومه زارع از حوزه انتخابیه شیراز و زرقان تایید نشده است.

  • نویسنده : ویسی veisi