پیام تسلیت مشاور فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد  به مناسبت  اربعین حسینی
پیام تسلیت مشاور فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد  به مناسبت  اربعین حسینی

سید اقبال راستگویی مشاور فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی، فرارسیدن اربعین حضرت سیدالشهدا (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفای آن حضرت را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری  امید دنا ؛ متن پیام به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

اَلسَّلامُ عَلَیکَ یا اَباعَبدِاللَّهِ وَ عَلَی الاَرواحِ الَّتی حَلَّت بِفِناَّئِکَ

اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان از راه رسید، واقعه‌ای که آینه تمام‌نمای ایمان، توکل، صبر و تسلیم در برابر رضای پروردگار است.

اربعین حسینی، روز زنده نگه داشتن یاد و نهضت شهیدان کربلا است، روزی که پرچم مکتب سرخ شهادت به اهتزار درآمد و جهان نظاره‌گر پویایی و جاودانگی نهضت حسینی (ع) است.

در این روز‌های معنوی که میلیون‌ها دلداده اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از سراسر دنیا در تجمع بزرگ اربعین در کربلای معلی حضور یافته‌اند و از سویدای دل به عمق تاریخ ندای لبیک یا حسین (ع) سر می‌دهند؛ جهان شاهد بزرگترین تجمع وحدت‌آفرین جامعه بزرگ اسلامی است.

اینجانب فرارسیدن اربعین شهادت حضرت ابا عبداالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدّ ظله العالی)، ملّت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌های همه سوگواران، امیدوارم که همه ما در تمامی عرصه‌های زندگی رهرو سرور و سالار شهیدان در راستی و دینداری باشیم و دل‌های غمگین منتظران با ظهور مهدی موعود (عج) خشنود گردد.

سید اقبال راستگویی
مشاور فرهنگی و اجتماعی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد