گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد

گرامی داشت یاد شهدای ۱۷ شهریور، لزوم تلاش مسئولان برای رفع مشکلات مناطق کم برخوردار و لزوم همکاری متقابل دولت، مردم و مجلس از محور سخنان امروز ائمه جمعه استان بود.

به گزارش  امید دنا  امام جمعه پاتاوه با اشاره به ۱۷ شهریور گفت: در این روز جمعی از مردم به دست ماموران ستمشاهی پهلوی ملعون درسال۱۳۵۷ به شهادت رسیدند.
حجت الاسلام سیادت افزود: این روز به عنوان روز شهدا نامگذاری شد.
گزیده خطبه های نماز جمعه چرام
حجت الاسلام افشار امام جمعه شهر چرام در جمع نمازگزاران گفت: برای تجلیل در فرج امام زمان (عج) باید جلوه عملی داشته باشید زیرا دعا بدون عمل بی ثمر است و به اجابت نخواهد رسید.
حجت الاسلام افشار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به قطعی اینترنت در شهر چرام گفت: در عصر ارتباطات مردم چرام ازارتباط موبایل همراه اول راضی نیستند و سرعت اینترنت و قطع شدن مکرر تماس برای مردم آزار دهنده است.
گزیده خطبه های نماز جمعه سرفاریاب؛
خطیب جمعه سرفاریاب با گرامی داشت یاد و خاطر شهدای قیام خونین ۱۷شهریور، استقلال کشور عزیز ما را مرهون جانفشانی و خونبهای صدها و هزاران انسان شجاع و فداکار دانست که بسیاری از آنان جوانان و در اوج قله انسانیت و معرفت بوده اند.
امام جمعه سرفاریاب جنایتهای ۱۱ ماه گذشته رژیم صهیونیستی و نسل کشی در غزه را یادآور شد و گفت: عدم ناتوانی سازمان ملل در توقف این جنایتها مایه ننگ این نهاد بین المللی است.
حجت الاسلام زارعی پور به سیاسی کاری مدیر آژانس بین المللی انرژی اتمی در خصوص مسائل انرژی هسته ای کشورمان اشاره کرد و افزود: مسیر حل و فصل موضوعات بین ایران و آژانس، فنی و حقوقی است و با نزدیک شدن به پایان دوره زمانی توافق برجام، توجه به این موضوع در نشست ها و ملاقتهای احتمالی آینده مسئولان باید مورد تأکید و توجه قرار گیرد.
وی با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) در ۸ ربیع الاول، دوران کوتاه امامت امام حسن عسکری را دوران انتقال یا اتصال عصر حضور با عصر غیبت عنوان کرد و گفت: غربت امام و تردید شیعیان به رهبری الهی معصومین از دیگر مشکلات و ویژگیهای دوران امامت آن امام بزرگوار بوده است.
گزیده خطبه های نماز جمعه دیشموک
خطیب جمعه دیشموک هم در جمع نمازگزاران این هفته برخری مشکلات پیش رو در این منطقه اشاره کرد و گفت: بهسازی راه‌ها و جاده‌های این منطقه به پیمانکاران واگذار شده ولی نظارتی بر اجرای تعهدات پیمانکاران انجام نیم شود و این خود موجب تعلل در طرح ها شده است.
حجت الاسلام راوند با ابراز گلایه و با اشاره به اینکه در هفته دولت بخش دیشموک هیچ طرح افتتاحی و یاکلنگ زنی نداشت افزود: طبق گفته مسئولان و کارشناسان این منطقه جزء محروم‌ترین بخش‌های استان و کشور است که قطعی آب و برق و سوختگی لوازم خانگی مردم و مشکل راه‌های روستایی منطقه دیشموک نیازمند توجه مسئولان به این منطقه کمتر توسعه یافته است و لازم است در تقسیم بودجه‌ها به بخش محروم دیشموک بیش از پیش توجه شود.
گزیده خطبه های نماز جمعه لیکک؛
امام جمعه موقت شهر لیکک ؛ تاکید بر همکاری متقابل دولت ، مردم و مجلس
امام جمعه لیکک در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به شروع و آغاز به کار دولت سیزدهم و شکل گیری کابینه بر همکاری ، تعامل و تلاش برای رفع مشکلات مردم و خدمت به هموطنان تاکید کرد و گفت: انتظار می رود موانع گذشته برطرف شود و زمینه شکوفایی جامعه فراهم شود.
حجت الاسلام موسوی منش با اشاره به نامگذاری ۱۳ تا ۱۹ شهریور به نام هفته تعاون گفت: مردمی بودن یکی از شاخصه‌های اصلی بخش تعاون است باید برای تقویت تعاونی‌ها و مشارکت هر چه بیشتر مردم در توسعه اقتصادی کشور، حمایت‌های لازم از سوی دولت ها صورت گیرد.