باپيگيري‌هاي دکتر محمد بهرامي و حمايت‌هاي دکتر يدالله رحماني وضعيت فضاهاي آموزشي شهرستان بويراحمد بهبود خواهند يافت
باپيگيري‌هاي دکتر محمد بهرامي و حمايت‌هاي دکتر يدالله رحماني وضعيت فضاهاي آموزشي شهرستان بويراحمد بهبود خواهند يافت

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه‌ و بویراحمد از تأمین اعتبار در طرح شهید آرشام سرایداران (طرح بازسازی مدارس سنگی و تخریبی) جهت ساخت مدارس 9 و 12 کلاسه در سطح استان و به ویژه در شهر یاسوج اشاره کرد و از حمایت‌های دکتر یدالله رحمانی استاندار و پیگیری‌های دکتر محمد بهرامی نماینده مرکز استان تشکر کرد

به گزارش امید دنا  در استان کهگیلویه و بویراحمد، باتوجه به پایین بودن سرانه آموزشی در شهرستان بویراحمد و به ویژه شهر یاسوج برطرف کردن مشکل فضاهای آموزشی از بدو ورود دکتر محمد بهرامی به مجلس شورای اسلامی در برنامه کار وی قرار گرفت و با پیگیری که از طریق اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه‌ و بویراحمد داشت برای رفع مشکل فضاها و حمایت و نشست با خیرین اعلام آمادگی کرد. که با حضور در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در دانشگاه تهران و رایزنی با خیرین حقیقی و حقوقی اتفاقات خیلی خوبی در حوزه انتخابیه انجام می‌شود.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه‌ و بویراحمد اعلام کرد: با توجه به دستور رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان بر عزم همگان برای رفع مشکل فضاهای آموزشی در استان‌های کم برخوردار و تأکید جناب آقای دکتر یدالله رحمانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر جمع آوری مدارس سنگی و تخریبی که نیاز به بازسازی دارند و پیگیری از طریق سازمان مرکزی قول‌های خوبی به استان داده شده است.
حسینی نیک یادآور شد: در مناطقی مثل سروک، گوشه، مادوان، سرآبتاوه، موردراز، اکبرآباد، شهرک صنعتی بلکو، تل خسرو، مدارس بنت الهدی، هاجر و کوثر این اداره کل آمادگی دارد مدارس 12 کلاسه کلنگ زنی کند و تأمین اعتبار برای مجتمع الزهرا (س) و مجتمع شهرک امام علی (ع) و مدرسه 9 کلاسه استثنایی یاسوج نیز پیش بینی شده است که با انجام فرایند مناقصه اجرایی می‌شوند.
وی در خصوص خرید تجهیزات پیش بینی و بارگیری 30 کامیون در هفته پیش رو ابراز داشت: منتظر درخواست مناطق جهت خروج از انبار می‌باشیم. و آمادگی داریم که مشکلات سیستم‌های گرمایشی مدارس را قبل از فصل سرما حل کنیم.
حسینی نیک افزود: در مهرماه سال جاری 40 مدرسه 3 تا 6 کلاسه در استان شروع کردیم که تا پایان سال افتتاح خواهند شد.
این مسئول ادامه داد: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه‌ و بویراحمد هدف گذاری کرده که تا مهر 1404 هر هفته کلنک زنی یا افتتاحیه داشته باشد.
حسینی نیک ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش توصیح داد: 4 سالن ورزشی و 5 زمین چمن مصنوعی هدیه اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در هفته تربیت بدنی و ورزش به دانش آموزان عزیز استان می‌باشد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه‌ و بویراحمد در پایان اضافه کرد: 20 هزار مترمربع ایزوگام برای رفع مشکلات ایزوگام مدارس استان قبل از بارندگی ها اختصاص داده شده است.