استاندار کهگیلویه و بویراحمد، از طریق سامانه تلفن ارتباط مردم و دولت (سامد 111)، پاسخگوی درخواستهای تعدادی از هم استانی ها شد.
به گزارش امید دنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، یداله رحمانی روز سهشنبه، ضمن شنیدن درخواست ها و مشکلات مطرح شده از سوی مردم دستورات لازم برای رفع آنها را صادر کرد.
دکتر رحمانی عنوان کرد: درخواست ها به صورت شخصی وعمومی و در حوزههای اشتغال، سرمایهگذاری، مسکن، تسهیلات، حقوق و دستمزد و خدمات مطرح شدند که دستگاه های اجرایی مربوطه برای پیگیری و رفع مشکلات موظف شدند.
در این برنامه که قلی پور مدیرکل دفتر بازرسی و امور حقوقی استانداری حضور داشت، رحمانی با تاکید بر اینکه، گره گشایی و تسریع در کار مردم وظیفه همه مدیران دستگاه های اجرایی است عنوان کرد: مسئولان در کنار انجام وظایف و اقدامات در سفرها، دیدارها و از طریق سامانه سامد به مشکلات شهروندان رسیدگی کنند.
استاندار تصریح کرد: امروز در سومین برنامه گفتگوی مستقیم با مردم از طریق شبکه سامد، 12 مورد مشکلات مردمی مطرح شد و یکی از آنها موضوع استخدام 40 نفر در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با دغدغه معوقه حقوق و مزایای هفت ماه آنها بود که با پیگیری از طریق رئیس دانشگاه این مسئله مورد رسیدگی قرار گیرد.
رحمانی تصریح کرد: نحوه مدیریت و استفاده از امکانات، تجهیزات و اماکن دولتی در مناطق روستایی از دیگر مواردی بود که در این گفتگو مطرح بود و به عنوان نمونه استفاده نادرست از سالن های ورزشی امام زاده جعفر(ع) موردی بود که در این خصوص دستور لازم داده شد.
برنامه گفتگوی استاندار با شهروندان با هماهنگی دفتر بازرسی و امور حقوقی استانداری و با هدف ایجاد فرصت برابر برای مردم استان که بتوانند دغدغه ها و مشکلات خود را بی واسطه با شخص استاندار در میان بگذاراند و برای رفع آنها دستورات لازم را کسب کنند.
تمام///
- نویسنده : نسرین ویسی