ابتلای ۱۴۱ کهگیلویه و بویراحمدی در ۹ روز گذشته نتیجه مخفی کاری وزارت بهداشت در اعلام رسمی آمار استان و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم است

ابتلای ۱۴۱ کهگیلویه و بویراحمدی در ۹ روز گذشته نتیجه مخفی کاری وزارت بهداشت در اعلام رسمی آمار استان و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم است.

به گزارش امیددنا، بدنبال عدم مجوز اعلام آمار مبتلایان کرونا در کهگیلویه بویراحمد از سوی وزارت بهداشت، ظهر امروز رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آخرین آمارمبتلایان استان را اعلام کرد .

۲۹ فروردین ماه در آخرین روزها رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از ابتلای ۳۲۶ نفر در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد تا بعد از آن وزارت بهداشت سدی در مقابل استان برای اعلام آمار مبتلایان باشد.

ظهر امروز پرویز یزدانپناه بعد از ۹ روز آمار استان را ۴۶۷ نفر اعلام کرد و بیان داشت : امروز ۷ اردیبهشت ۴ مورد جدید و در روز گذشته ۹ مورد مثبت به آمار استان اضافه شده است .

آنچه در این خبر نگران کننده مشهود است افزایش بالغ بر ۱۴۰ مورد مثبت جدید به آمار ۳۲۶ موردی در ۲ ماه گذشته است و وزارت کشور باید پاسخگوی این مخفی کاری باشد ، چرا که دل خوش کردن مردم به نبود آمار باعث از بین رفتن فاصله گذاری های اجتماعی و افزایش این آمار شده است .

پرویز یزدانپناه در نشست ویدئو کنفرانس استاندار و اعضای ستاد مقابله با کرونا با رییس جمهور که در سالن دولت برگزار شد؛ گفت: در چند روز گذشته نباید امار اعلام می شد که از شب گذشته این مجوز از سوی وزارت بهداشت مجدد صادر شد.

وی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا را امروز به نسبت روزهای اعلام نشده خوب ارزیابی کرد و گفت : مردم وضعیت را عادی ندانند و فاصله گذاری های اجتماعی را رعایت کنند.

باید اذعان داشت وقتی جهان وارد مرحله همه گیری جدیدی از این ویروس می شود چرا وزارت بهداشت با یک مخفی کاری ساده در اعلام آمار استان کهگیلویه و بویراحمد باعث می شود مردم فاصله گذاری های اجتماعی را رها کرده و در کمتر از ۱۰ روز شاهد آماری شوکه کنده به نسبت ۲ ماه گذشته در این استان بود./صبح زاگرس

  • نویسنده : محسن زارعی خبرنگاراصلی امیددنا درشهرستان چرام
  • منبع خبر : صبح زاگرس