به گزارش خبرگزاری امیددنا:با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد و جمعی از مسئولان،عملیات ساخت تنها درمانگاه تخصصی استان در شهرستان بهمئی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری-امیددنا:سردار حمید خرم دل روز پنجشنبه در این آیین اظهارداشت: این طرح از طرح‌های مصوب سفر سال گذشته سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران کشور به بهمئی است .وی اعتبار این طرح ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

خرم دل افزود: این طرح با زیربنای یک هزار و ۵۰ متر مربع در سه طبقه و در مدت هشت ماه احداث خواهد شد.وی افزود: با بهره برداری از آن دیگر تجهیزات مورد نیاز تامین خواهد شد.

خرم دل با اشاره به اینکه برای احداث این طرح همه اعتبارات لازم تامین شده است گفت: احداث درمانگاه تخصصی یکی از مطالبات و نیازهای اساسی مردم شهرستان بهمئی است.وی گفت: بیش از ۵۲۰ خانوار محروم و کمتر برخوردار بهمئی تا شهریور ماه امسال از خدمات عمرانی بسیج که در سفر سردار سلامی به این شهرستان مصوب شد، بهره مند می شوند.
خرم دل  ساخت ۲۰۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام، گاز رسانی به ۳۲۰ واحد مسکونی برای ۵۲۰ خانوار مددجوی بهزیستی و کمیته امداد، احداث زمین چمن مصنوعی و اجرای طرح آبرسانی به زمین‌های کشاورزی منطقه برم الوان یوسفی را از مهمترین این خدمات اعلام کرد.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی  این طرح‌ها به زودی آغاز و تا پایان شهریور بهره برداری می شود.

شهرستان بهمئی بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت دارد.

  • نویسنده : میری
  • منبع خبر : خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران