در صورتی که افتخار موکلی همشریان عزیز نصیب حقیر گردد، پاره ای از برنامه های متعددی را که برای توسعه هر چه بیشتر دیارمان در نظر دارم، به شرح ذیل خدمتتان ارائه مینمایم.

(((حاج محمود جانی پور کاندید ششمین دوره انتخابات شورای شهر چرام ))
صدها فرشته بوسه بر آن دست میزند،

کز کار خلق ، یک گره بسته وا کند.

به گزارش امیددنا؛ اینک که در هنگامه انتخابی دوباره برای تعیین مسیر پیشرفت و ترقی هر چه بیشتر شهرمان قرار داریم ،ذکر چند نکته را برای تنویر عزیزان خالی از لطف ندانستم.
در صورتی که افتخار موکلی همشریان عزیز نصیب حقیر گردد، پاره ای از برنامه های متعددی را که برای توسعه هر چه بیشتر دیارمان در نظر دارم، به شرح ذیل خدمتتان ارائه مینمایم.

۱) ساماندهی پارک سلامت و تجهیز بیشتر و بهتر آن ، چرا که میتوان گفت شاید تنها مکانیست که همشهریان از پیر تا جوان و مرد تا زن از آن بهرهمند میشوند، لذا شایسته میدانم که تدارک مناسبی برای این محیط با ترفیع نقاط ضعف آن و تقویت نقاط مثبت ،محیطی مفرح ایجاد شود.

 

۲) پیگیری طرح پارک مسکن مهر برای همشهریان ساکن در این منطقه از شهر و سایرینی که بخواهند در مواقع لزوم استفاده نمایند.

۳)بهبود وضعیت فضای سبز شهر ، از جمله آن بلوارهایی که نیمه کاره رها شده ، باید ساماندهی شده و نسبت به بهینه سازی وضعیت آنها اقدام عاجل صورت پذیرد.

۴) پیگیری برای راه اندازی تاکسی شهری مخصوصا برای مسافت هایی طولانی مانند مسکن مهر و دانشگاه و سایر مسیر ها،با توجه به اولویت فاصله ها،

۵) ساماندهی معابر شهری.

۶) پیگیری مطالبات مردم برای انجام طرح های بزرگی که در شهر در حال انجام میباشد از جمله بیمارستان شهر، که قطعا تحقق این طرح و به ثمر نشستن هر چه سریع تر آن ،از مهم ترین خواسته های همشهریان میباشد.

۷) تلاش برای انجام مراسمات فرهنگی مربوط به مناسبت های مختلف با اجرای برنامه هایی مدون ، هماهنگی با ادارات و ارگان های شهر جهت تبلور بیشتر مسایل فرهنگی به عنوان یک رکن مهم آنها و استفاده از ظرفیت هیئات مذهبی و روحانیت معظم و معزز در پیشبرد اهداف فرهنگی که به سالم سازی بیشتر فضای شهر کمک خواهد کرد.

و من الله توفیق ،
با احترام،
محمودجانی پور کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهرچرام

  • نویسنده : محسن زارعی