نشست و هماهنگی روئسای ادارات حوزه آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان با کارشناس آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان چرام+تصاویر
نشست و هماهنگی روئسای ادارات حوزه آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان با کارشناس آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان چرام+تصاویر

نشست و هم اندیشی روئسای ادارات تکنولوژی -گروه های آموزشی و دوره دوم ابتدایی و کارشناس نظارت بر کودکستان ها همراه با کارشناس آموزش ابتدایی شهرستان چرام.

 

به گزارش امیددنا؛این نشست با هدف مشخص نمودن مدارس و حوزه های مورد بازدید با حضور راهبران و سرگروهای آموزشی جهت ارزیابی از واحد های آموزشی دوره ابتدایی شهرستان چرام برگزار گردید.

این بازدید ها طی دو روز در تاریخ 30 آبان الی 1 آذر از مدارس شهرستان چرام و بخش سرفاریاب در راستای بالا بردن کیفیت آموزش در دوره ابتدایی و توجه ویژه به روند اجرایی نمودن طرح و برنامه های کیفیت بخشی دوره ابتدایی،با همکاری راهبران و سرگروه های آموزشی صورت گرفت!

در پایان این نشست آقای جان طلا رخشان رئیس اداره دوره دوم ابتدایی استان ضمن تشکر از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و حضور همه ی همکاران اعم از راهبران و سرگروه های آموزشی و کارشناس مربوطه شهرستان خواستار همکاری هرچه بیشتر راهبران اموزشی و تربیتی در زمینه ی ارزیابی از کلاس های درس در حوزه های تحت نظر خود شدند. وی افزودند امید است با برنامه ریزی های منسجم از سوی کارشناسان و مسئولان آموزش و پرورش شهرستان توجه بیشتری به روند اجرایی چنین برنامه هایی به جهت بالابردن میزان توانمندی معلمان و دانش آموزان باشیم.

همچنین در این نشست آقای بهنام مجیدیان فرد رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی استان ضمن تشکر از تمامی عوامل اجرائی برنامه ارزیابی از مدارس دوره ابتدایی در شهرستان چرام توجه به تولید محتوا های آموزشی و اجرای درست طرح و برنامه های کیفیت بخشی دوره ابتدایی در راستای توانمند سازی همکاران دوره ابتدایی را خواستار شدند و بیان داشتند با برگزاری دوره های توانمند سازی و دانش افزایی معلمان (طرح شهید همت) برآنیم تا همکاری های لازم را در این خصوص عملی نموده تا به اهداف مورد نظر جهت ارتقا شایستگی های معلمان و دانش آموزان دست یابیم.

 

سپس  امین غارت پوری کارشناس آموزش ابتدایی شهرستان چرام ضمن تشکر از حضور مسئولین امر اداره آموزش و پرورش استان در شهرستان چرام و همچنین راهبران و سرگروه های آموزشی-تربیتی این شهرستان به تشریح اهداف این نشست پرداختند.

بعد از صحبت های تخصصی با آقایان رخشان، مجیدیان فرد و علینازی من باب نحوه انجام بازدید ها؛ نشست و هم اندیشی جهت دادن بازخورد های مناسب در راستای رفع موارد قابل پیگیری و تقسیم نمودن شهر و بخش موردنظر به چندین منطقه جهت انجام بازدید ها در قالب سه تیم چندین نفره به این مهم پرداختیم.

همچنین یک روز پس از انجام بازدید های آموزشی-تربیتی کارگاه دانش افزایی با شرکت اکثریت نیرو ها توسط واحد آموزش ابتدایی برگزار گردید.

در پایان جا دارد از همه عواملی که مارا در این چند روز همراهی نمودند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم، امید است بتوانیم در راستای ایجاد تحولی مثبت در زمینه ساحتهای سند تحول بنیادین گام برداریم.