معافیت مددجویان از پرداخت هزینه آب ، برق و گاز
معافیت مددجویان از پرداخت هزینه آب ، برق و گاز

بگفته مدیر روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ، قبوض آب ،برق و گاز مددجویان ، از دستگاهای خدمات رسان استعلام می شود

به گزارش امید دنا ، علی حسن مظاهری با بیان اینکه هم اکنون تعدادی از مددجویان از تخفیف لحاظ شده استفاده می کنند گفت: بیش از ۴۸ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۱۱۶ هزار نفر زیر پوشش این نهاد هستند.

وی با اشاره به اینکه مددجویان باید با دقت و صرفه‌جویی کامل در قالب فرمول و شرایطی که در آئین‌نامه اجرایی اعلام شده، مصرف کنند افزود: معافیت در زمینه مصرف برق در صورتی شامل حال مددجویانی خواهد شد که حتما ۵۰ درصد الگوی مصرف را رعایت کنند، در مصرف آب ، یک سوم الگوی مصرف و در مصرف گاز نیز باید در سه پله اول مصرف از ۱۲ پله باشند.

مظاهری تأکید کرد: مددجویان در صورت مصرف زیاد ، قبوض آنان براساس تعرفه چند برابر می شود و همچنین بدهی های گذشته آنان نیز باید توسط خودشان پرداخت شود.

وی همچنین اضافه کرد:: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ضمن رعایت الگوی مصرف و حداکثر صرفه جویی، در صورت تغییر محل سکونت و آدرس جدید، آن را به مددکاران اطلاع و شماره کنتور و قبض آب و برق و گاز را هم در اختیار آن‌ها قرار دهند تا در سامانه‌ها ثبت و ضبط شوند.