خطر در کمین شماست/هک گوشی و خالی شدن حساب شما
خطر در کمین شماست/هک گوشی و خالی شدن حساب شما

هموطنان می‌توانند در صورت مواجهه با موارد کلاهبرداری یا هر گونه رخداد پیش‌بینی نشده به مراکز پلیس فتا در سراسر کشور مراجعه کنند همچنین با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ تماس بگیرند.

به گزارش امیددنا؛سرهنگ‌خلیلی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چرام گفت: بیش از دوساعت هست که باشماره ای لینک‌های آلوده برای مردم ارسال می‌ شود که لازم است مردم با آگاهی بر روی هیچ لینکی کلیک نکنند.

سرهنگ خلیلی عنوان کرد:به هیچ عنوان بر روی لینک‌های ارسالی از سوی سرشماره‌های ناشناس کلیک نکنید و آگاه باشید که تماس‌هایی بعدی صرفاً اقدامی در راستای کلاهبرداری مالی و فحاشی علیه شماهاست .

وی افزود : هموطنان می‌توانند در صورت مواجهه با موارد کلاهبرداری یا هر گونه رخداد پیش‌بینی نشده به مراکز پلیس فتا در سراسر کشور مراجعه کنند همچنین با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ تماس بگیرند.

وی ادامه داد:در همین رابطه برخی مشترکان تلفن همراه در تماس با نیروی انتظامی از وقوع چنین مسئله‌ای برای خود خبر داده و اعلام کردند که پس از کلیک برروی لینک دریافت شده در گوشی خود، متوجه هک شدن دستگاهشان شده و به دنبال آن تعداد زیادی پیام از گوشی آنها، برای مخاطبانشان ارسال شده است که هیچ گونه اطلاعی ندارند

نکته قابل توجه در این جریان این است که این افراد معتقدند گوشی آن‌ها قابلیت ارسال چند صد پیامک همزمان را نداشته و از این جریان بی خبرند .