استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مشکلات دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، بررسی و برای رفع آنها تصمیم گیری شد.

به گزارش امید دنا و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سیدعلی احمدزاده روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار شبکه دنا افزود در سفر زلفی گل وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری علاوه بر آشنایی با وضعیت دانشگاه های دولتی استان ظرفیت ها و مشکلات دانشگاه یاسوج به صورت ویژه از سوی وزیر علوم بررسی و قول های مساعد برای تامین زیرساخت ها داده شد.

استاندار اظهار داشت در این سفر یک روزه وزیر علوم با بررسی مشکلات دانشگاه یاسوج بر تکمیل کلاس ها و ساختمان دانشکده مهندسی عمران دانشگاه یاسوج تاکید شد.
احمدزاده با اشاره به اینکه در سفر دور دوم هیات دولت ۱۰۰ میلیارد تومان به این طرح ها تخصیص داده شد گفت با قول های مساعد وزیر علوم در پیگیری تخصیص ها روند اجرایی این طرح با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت خوابگاه متاهلی در حال احداث اختصاص یافت و مجوز ساخت دومین خوابگاه متاهلی داده شده و ۵۰ میلیارد تومان اعتبار هم برای دومین خوابگاه دانشگاه در نظر گرفته شد.

استاندار افزود با استفاده از مصوبه سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه وبویراحمد، احداث ۲ بلوک خوابگاه متاهلی به تعداد ۷۰ واحد در دستور کار قرار گرفت، بخشی از اعتبار ساخت این تعداد واحد از طریق وزرات نفت تأمین شده است.
احمدزاده با اشاره به تجهیزات به روز و پیشرفته دانشگاه یاسوج گفت: دانشگاه یاسوج از سوی وزیر علوم به عنوان یک دانشگاه مدرن و به روز توصیف شده است.
استاندار افتتاح سردر دانشگاه یاسوج را از دیگر برنامه های وزیر اعلام کرد و گفت: ناوگان حمل و نقل دانشگاه یاسوج با پیگیری وزیر علوم افزایش خواهد یافت.
احمدزاده تصریج کرد از ۱۷ اتوبوس موجود در شهر یاسوج ۹ دستگاه در اختیار دانشگاه ها است.
استاندار خاطرنشان کرد با پیگیری وزیر علوم پنج دستگاه اتوبوس برای خدمت رسانی بهتر به دانشجویان دانشگاه یاسوج تامین می شود.