مدیر مجتمع المپیک با قری یاسوج در خصوص تقارن جنگ غزه با ۱۳ آبان امسال به عنوان روز استکبار ستیزی گفت: در اتفاقات اخیر در جنگ غزه و پس از عملیات طوفان الاقصی در فلسطین اشغالی شاهد یک بیداری مجددی میان ملت‌ها در سطح جهان اسلام و حتی سایر کشورهای جهان که اسلامی نیستند، هستیم.

مدیر مجتمع تفریح ورزشی اقامتی المپیک یاسوج در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در ۱۳ آبان امسال همه نفرت خود را علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا به خاطر ظلم و ستم‌هایی که به مردم فلسطین انجام دادند، با شور و حماسه نشان خواهیم داد.
حاج توکل ازادی  با اشاره  به  تقارن جنگ غزه با ۱۳ آبان امسال به عنوان روز استکبار ستیزی گفت: در اتفاقات اخیر در جنگ غزه و پس از عملیات طوفان الاقصی در فلسطین اشغالی شاهد یک بیداری مجددی میان ملت‌ها در سطح جهان اسلام و حتی سایر کشورهای جهان که اسلامی نیستند، هستیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز هم شاهد هستیم که جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه با حمایت آمریکایی‌ها صورت می‌گیرد. در ۱۳ آبان امسال همه نفرت خود را علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا به خاطر ظلم و ستم‌هایی که به مردم فلسطین انجام دادند، با شور و حماسه نشان خواهیم داد.
 وی دربخش دیگری از سخنان خود افزود: امروز ملت مظلوم؛ اما عزیز و مقاوم فلسطین، مورد هجوم دهشتناک، صهیونیست‌ها با حمایت و دخالت مستقیم شیطان بزرگ قرار دارند و حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان دقیقاً حمایت از این ملت مظلوم است و فرصتی برای محکوم‌کردن اقدامات خصمانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

وی در پیامی  ضمن تبریک ۱۳ آبان روز دانش‌آموز، از مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد  که یاور مظلومان بوده و هستند، برای حضور گسترده و باشکوه در مراسم راهپیمایی این روز و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل(ره)، منویات رهبر معظم انقلاب و سر دادن ندای برائت و انزجار از استکبار جهانی و رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی دعوت کرده تا بار دیگر فریاد برائت از شیطان بزرگ و فریاد خشم حیدری بر سر «شیطان اورشلیم» در آسمان کهگیلویه و بویراحمد طنین‌انداز شود.

از خداوند قادر متعال سربلندی و سعادت بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را خواستارم.

 

حاج توکل ازادی 

مدیر مجتمع المپیک باقری یاسوج