استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مطالبات و خواسته های به حق مردم پاتاوه را تا حصول نتیجه با جدیت پیگیری می کنم.

به گزارش امید دنا و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سیدعلی احمدزاده روز جمعه در دیدار با امام جمعه پاتاوه اظهار داشت: دولت به الزامات توسعه زیربنایی، رشد اقتصادی پایبند است و در مسیر برنامه های خود برای محرومیت زدایی و رفع فقر تلاشی تمام عیار دارد.
استاندار با اشاره به اینکه تلاش دولت عمران و آبادانی و رونق اقتصادی در همه جای ایران اسلامی است، گفت: حوزه اقتصادی موانعی به همراه دارد که همه تلاش ها برای رفع آنها بکار بسته شده است.
وی افزود با اینکه دولت سیزدهم ۲ بار به کهگیلویه وبویراحمد سفر کرده و اعتبارات زیادی را در حوزه زیربنایی و سرمایه‌گذاری اختصاص داده است اما اعتبارات جوابگوی رفع همه نیازهای استان نیست و تنها می‌توانیم بخشی از آن را انجام دهیم.
استاندار با بیان اینکه برای رشد و توسعه این استان پیگیر مطالبات مردم هستیم، عنوان کرد: مطالبات مردم را تا حصول نتیجه با جدیت پیگیری می کنم.
وی با بیان اینکه اکثر شهرهای استان با مشکل تنش آبی مواجه هستند، گفت: علاوه بر تنش آبی در حوزه راه‌ها هم مشکلاتی وجود دارد.

استاندار ابراز داشت: جاده پاتاوه یکی از جاده‌های مهم ملی استان است و هزینه‌های زیادی برای دو بانده کردن و نصب نیوجرسی این جاده انجام گرفته و بخشی از محور که تلفات زیادی داشتیم را بهسازی کردیم.
احمدزاده بیان کرد: البته نیازمند اعتبارات بیشتری برای این محور و سایر محورهای استان مانند یاسوج_ بابامیدان، یاسوج_ شیراز، جاده باغچه سادات_ سرفاریاب، مسیرهای روستایی و مسیرهای درون استانی هستیم.
وی با بیان اینکه خدمات در حد اعتبارات پیش می‌رود گفت: هنوز برخی روستاها در استان فاقد آب و راه هستند که تلاش داریم مشکلات این روستاها را رفع کنیم.
احمدزاده همچنین در بازدید از پروژه های پمپاز آب اراضی این منطقه عنوان کرد: پروژه پمپاژ بن زرد با ۴۰۰ هکتار، سمرون ۹۵ هکتار، پروژه توت نده که به صورت نیمه کاره رها شده ۴۰۰ هکتار از اراضی را تامین آب می کنند.
استاندار تصریح کرد این پروژه ها جمعا ۸۹۵ هکتار از اراضی این منطقه را آبیاری می کنند، برنامه‌ریزی می‌کنیم تا این پروژه ها مجددا احیاء شده و به مردم خدمات ارائه دهند.