عملکرد موفق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه به روایت امام جمعه
عملکرد موفق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه به روایت امام جمعه

امام جمعه کهگیلویه گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه به واسطه نگاه فرهنگی و دینی مدیر این مجموعه در سالی که گذشت از ادارات موفق شهرستان بود.

به گزارش امید دنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه نگرش این اداره را به واسطه نگاه فرهنگی و دینی مدیر این مجموعه در سالی که گذشت از ادارات موفق شهرستان کهگیلویه عنوان کرد.

وی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را میدانی برای بروز حوزه های خاص دانست و گفت: در همین راستا به همه انجمن ها نگاه ویژه ای دارد.

حجت‌الاسلام وحدانی فر با تاکید بر توانمند کردن انجمن ها، گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از تصدی گری بیرون بیاید و کار را به انجمن ها بسپارد و نظارت کند تا انجمن احساس هویت و استقلال نسبی کنند.

وی ورود به حوزه قرآن را ضروری خواند و بیان کرد: از ظرفیت هنرمندان برای مقابله با آسیب‌ها و معضلات اجتماعی استفاده شود.

وحدانی فر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار ساماندهی خبرنگاران شد و گفت: به صورت ویژه مشکلات آن‌ها را پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه قداست رسانه ها از سوی خبرنگار نماها خدشه‌ دار شده است، گفت: برخی خبرنگار فصلی هستند و جز کارهای تبلیغاتی و سیاسی فعالیتی ندارند.

عبدالکریم عبودی در ادامه این نشست با قدردانی از دغدغه‌مندی امام جمعه کهگیلویه نسبت به مسائل شهرستان، به تشریح عملکرد یک ساله اخیر این مجموعه پرداخت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه کمبود اعتبارات را مانع اصلی در پیشبرد اهداف فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد.

  • منبع خبر : امید دنا