دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 12:03 بعد از ظهر | Monday 13 May 2024
پ
  • شناسه : 37110
  • 06 اردیبهشت 1403 - 20:01
  • 0 دیدگاه
  • ارسال توسط :

اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

اجلاسیه 208 شهید والامقام ارتش کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ﴿۱۶۹﴾، هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند، که شهدا موجب حیات است.
استاندار افزود: برگزاری این اجلاسیه ها و یادواره های شهدا در راستای دومین کنگره ملی 2 هزار شهید استان است که تا زمان برگزاری آن در شهر یاسوج، ادامه خواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه در جهت برگزاری هر چه بهتر دومین کنگره ملی شهدا اقداماتی در سطح استان در دست انجام است، گفت: جمعی از مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی و اعضای کمیته های کنگره ملی شهدای استان به محضر مقام معظم رهبری شرف یاب خواهند شد و گزارشی از اقدامات صورت گرفته را خدمت ایشان ارائه خواهیم کرد.

احمدزاده بیان کرد: مایه افتخار است که نام شهدا در استان طنین انداز شده است و کهگیلویه وبویراحمد در تدارک برگزاری کنگره ای عظیم و در خورشان شهدای والا مقام این استان است.
استاندار با اشاره به اینکه استان نسبت به جمعیت بیشترین حضور در دفاع مقدس را دارد، گفت: 40 هزار رزمنده ، 11 هزار و 600 جانباز و 317 آزاده گواه پای بندی مردم به انقلاب اسلامی و حضور در دفاع مقدس است.
وی با بیان اینکه از مجموع 2 هزار شهید استان 208 نفر شهید والامقام از ارتش هستند، گفت: 113 نفر از آزادگان، 540 نفر از جانبازان و 7 هزار نفر از رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس از ارتش هستند.
استاندار خاطرنشان کرد این در حالی است که هیچ یگانی از ارتش جمهوری اسلامی در استان مستقر نبود اما غیور مردان و جوانان شجاع و بی باک استان عاشق انقلاب و نظام بودند و در قالب نیروی ارتش به جنگ اعزام شدند.
استاندار عنوان کرد: درخواست می کنم در صورت امکان یگانی از ارتش جمهوری اسلامی در استان مستقر شود.
احمدزاده تصریح کرد که در صورت موافقت، تمام امکانات استان برای استقرار یگانی از ارتش بسیج خواهند شد چرا که جوانان استان علاقمند به خدمت در ارتش هستند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد از اقدامات صورت گرفته سپاه فتح و دستگاه های اجرایی استان در راستای بسترسازی برای برگزاری کنگره ملی دو هزار شهید استان قدردانی کرد.
در پایان این اجلاسیه تعدادی از کتاب های تالیف شده کنگره ملی شهدای این استان که نیمه دوم امسال برگزار می شود با حضور امیر سرلشکر موسوی و احمدزاده استاندار رونمایی شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

رفع تصرف بیش از ۲۰۰ هکتار از اراضی ملی با اقدامات دادستان چرام ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رفع تصرف بیش از ۲۰۰ هکتار از اراضی ملی با اقدامات دادستان چرام

اقدامات و تلاش‌های دادستان عمومی و انقلاب چرام موجب رفع تصرف ۲۰۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان چرام شده است.

تخفیف بزرگ جذاب ترین مجتمع گردشگری یاسوج برای تورها ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تخفیف بزرگ جذاب ترین مجتمع گردشگری یاسوج برای تورها

حامد کریمی؛ سرپرست مجتمع تفریحی، ورزشی و گردشگری هتل المپيک باقری یاسوج گفت:

خبر خوب نوسازی برای مهر ماه ۱۴۰۳؛ همه مدارس کهگیلویه و بویراحمد تجهیز می‌شوند ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر خوب نوسازی برای مهر ماه ۱۴۰۳؛ همه مدارس کهگیلویه و بویراحمد تجهیز می‌شوند

مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه مدارس استان تا مهرماه ۱۴۰۳ به سیستم آموزشی مجهز می‌شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.