پیام تبریک نماینده کهگیلویه بزرگ به مناسبت فرا رسیدن روز معلم
پیام تبریک نماینده کهگیلویه بزرگ به مناسبت فرا رسیدن روز معلم

نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در پیامی، روز معلم را به عموم فرهنگیان و خدمتگزاران عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت.

به گزارش امید دنا، در این پیام آمده است:

روز ۱۲ اردیبهشت در تقویم کشور اسلامی ما مزین شده است به نام معلم که وجه تسمیه آن علاوه بر تکریم مقام شامخ این قشر فرهیخته و نجیب، به مناسبت شهادت معلم انقلاب آیت الله مطهری نامگذاری گردیده است.

شهید آیت الله مطهری، اندیشمند و دانشمند عارف و عالمی بود که در خفقان شب های سیاه نومیدیِ ستم شاهی با روشنگری های بی بدیل خویش چون چراغ راهی به هدایت مردم و انقلابیون پرداخت و بی شک پیروزی انقلاب مردمی ما مرهون تلاش علمی مضاعف و پشتکار و صعه صدر آن شهید والامقام بود.

اندیشمندان بزرگ، توسعه را در هر مملکتی مساوی با آموزش دانسته و معلمان را معماران توسعه پایدار می دانند. معلمان معماران بی بدیل پیشرفت و ریل گذار منابع انسانی کارا و توانمند در هر جامعه تحول گرایی می باشند.

  •  اینجانب به نوبه خویش برای پاسداشت و گرامی داشت مقام شامخ این قشر فرهیخته و دانا، این روز بزرگ را محضر همه معلمان کشور اسلامی مان بالاخص معلمان زحمتکش و فرهیخته حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ که بعضاً در شرایط سخت و طاقت فرسا با کار و تلاش جهادی به تحصیل و علم آموزی فرزندان و دانش‌آموزان برومند و با استعداد حوزه انتخابیه مشغول هستند، صمیمانه تبریک و شادباش عرض نموده و به رسم ادب و معرفت در برابر عظمت کار و نام این انسانهای وارسته و دانا، سر تعظیم فرود آورده و از درگاه خداوند منان و رحمان برای شما فرهیختگان گرامی توفیقات روزافزون آرزومندم.