الحاق ۳۵ هکتار زمین برای رفع مشکل طرح نهضت ملی مسکن در یاسوج
الحاق ۳۵ هکتار زمین برای رفع مشکل طرح نهضت ملی مسکن در یاسوج

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اتخاذ تدابیر برای رفع مشکل طرح نهضت ملی مسکن در مرکز استان خبر داد.

به گزارش امید دنا  از یاسوج، علی‌محمد روستا با اشاره به اینکه مشکل زمین طرح نهضت ملی مسکن همچنان در شهر یاسوج به قوت خود باقی است، از شناسایی ۳۵ هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مرکز استان خبر داد و افزود: ۲۰ هکتار از این اراضی در کارگروه امور زیربنایی نهایی شده است که ۵۰ درصد مشکل طرح نهضت ملی مسکن در مرکز استان رفع می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ساخت مسکن را از سیاست‌های دولت مردمی و شهید آیت‌الله رئیسی ذکر کرد و گفت: ۴۸ هزار واحد مسکن طی چهار سال در استان ساخته می‌شود که سر جمع پروژه‌های فعال طرح نهضت ملی و واگذاری زمین به اقشار ویژه ۲۶ هزار و ۵۲۸ واحد است.

وی با تاکید بر تسریع در ساخت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن گفت: در ساخت واحدهای مسکونی کیفیت را فدای سرعت نخواهیم کرد و تاکید ما ساخت واحدهای با کیفیت و مقاوم است

.این مسئول خواستار همکاری همه بانک‌های استان برای احداث واحدهای طرح نهضت ملی مسکن شد و گفت: ۶ هزار و ۱۷۶ خانوار در طرح اقشار ویژه زمین دریافت کردند.

روستا با اشاره به تکمیل سایت ۲۸۸ واحدی گچساران گفت: نیاز است در زمینه دفع آب‌های سطحی و فاضلاب کارهایی انجام شود که در صورت همکاری دستگاه‌ها و شبکه بانکی برخی از سایت طرح نهضت ملی تا چند ماه آین