گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

ائمه جمعه شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد بر تبدیل فضای رقابت به رفاقت، همدلی و تلاش برای رفع مشکلات موجود کشور تاکید کردند.

به گزارش امید دنا  امام جمعه پاتاوه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: همکاری و نیک اندیشی برای پیشرفت و عزت کشور بین همه مدیران و مردم ضروری است.
حجت الاسلام سیادت افزود: قدرت، در جمهوری اسلامی، عامل رسیدن به مناصب و موقعیت‌های دنیوی و مادی نیست افراد و جریان‌هایی که غیر از این گمان می‌کنند، ماهیت و روح انقلاب را درک نکرده و باید در محاسبات خود تجدید نظر کنند.
وی به بحران وکمبود(چندین ساله) آب شرب بهداشتی دربخش پاتاوه ازجمله، روستای بنستان خطاب به مدیران اضافه کرد: مدیران مربوطه و نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی،مدیران ارشد استانی،وعده داده‌اند که مشکل را رفع کنند ولی تاکنون اقدامی انجام نشده است.
گزیده خطبه های نماز جمعه چرام؛
امام جمعه چرام گفت: بخش خصوصی باید زودتر هزینه کلزا کاران را پرداخت کند تا موجب بدبینی کشاورزان نشود؛ چون تعدادی از کلزا کاران بابت پرداخت نشدن هزیینه محصول کشاورزی خود ناراحت و گلایه‌مند هستند.
حجت‌الاسلام نورالله افشار بابیان اینکه رونق کشاورزی باعث استقلال کشور در زمینه‌های گوناگونی می‌شود، افزود: خرید تضمینی گندم و کلزا از برنامه‌های خوب دولت است که رونق تولید و ذخیره‌سازی این دو محصول را به دنبال داشته است و از جهاد کشاورزی استان و شهرستان در حمایت از تولید تقدیر می‌شود.
گزیده خطبه های نماز جمعه سرفاریاب؛
خطیب جمعه سرفاریاب لزوم ایجاد وفاق و همدلی و اتحاد و انسجام در میان جامعه پس از رقابت انتخاباتی را یادآور شد و گفت: رئیس جمهور منتخب و مجموعه وزرا در دولت آینده باید با همه توان و ظرفیت و امکانات نسبت به پیشبرد امور و خدمت به مردم تلاش کنند.
حجت الاسلام زارعی پور به نقش و جایگاه شورای نگهبان در قانون اساسی جمهوری اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: تخریب و تضعیف جایگاه این نهاد مهم، به صلاح کشور نیست چرا که این نهاد همواره و به ویژه در انتخابات و تطبیق قوانین با شرع و قانون اساسی به صورت دقیق و درست اقدام نموده است.
وی ضمن توصیه به مردم در مصرف بهینه آب و برق در این ایام گرم سال، از خدمات آبفا در رفع مشکل خط انتقال آب دهستان پشته زیلایی قدر دانی کرد و به حل نشدن مشکل آب برخی روستاها مثل دهنوی اسلام آباد با گذشت حدود سه سال، را نیز مورد انتقاد قرار داد.

 

امام جمعه سرفاریاب در بخش دیگری از سخنانش جنایتهای رژیم صهیونیستی با حمایت امریکا علیه مردم مظلوم و زنان و کودکان فلسطین و غزه را یادآور شد و گفت: علی رغم حمایت های بی شمار امریکا و غرب از رژیم اسرائیل، اما صبر و استقامت مردم غزه موجب شکست و عدم دستیابی اسرائیل به اهداف خود خواهد شد.
گزیده خطبه های نماز جمعه لیکک؛
امام جمعه لیکک در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به فرا رسیدن و آغاز به کار دولت چهاردهم گفت: امروز اساسی‌ترین نیاز جامعه ایران اسلامی امید است و یکی از عوامل امیدساز ، اتحاد و همدلی چهره‌ های فعال در جامعه است.
حجت الاسلام صلواتی افزود: همگان باید برای وحدت و همدلی تلاش کنیم و باید همه به منتخب مردم احترام بگذارند و با دلسوزی و خیر خواهی ایشان را کمک کنند و در تقویت منتخب مردم نقش آفرینی کنند.
وی تاکید کرد: ما با هر سلیقه و گرایش ، یک ملت هستیم و سرنوشت مشترک داریم و هدف اصلی از برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی برقراری عدالت و خدمتگزاری به مردم و نقش عمده متوجه مسئولان و مدیران است.
امام جمعه شهر لیکک گفت: انتظار عموم مردم از رئیس جمهور منتخب انتخاب وزیران و مدیران و مسئولان کارآمد و اهل خدمت به مردم و دارای روحیه جهادی و عاشق خدمت به محرومان و مستضعفان و ساده زیست است و این افراد وابسته به اصحاب قدرت و ثروت و ویژه خواران نباشد