حمید کرمی به عنوان سرپرست هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

به گزارش امید دنا ازیاسوج طی حکمی از سوی رییس هیات   فدراسیون فوتبال ایران حمید  کرمی کالوس  به عنوان سرپرست  فوتبال  استان کهگیلویه و بویراحمد  منصوب شد

حمید کرمی دارای سوابق فوتبالی از جمله مربی تیم های جعلان عمان ، اتحاد باکو آذربایجان ، نفت امیدیه ، بوشهر زاگرس یاسوج  ،شهرداری  یاسوج  را در کارنامه خود  دارد

بنابر این گزارش در بخشی حکم رئیس فدراسیون فوتبال خطاب به مهدی کرمی کالوس آمده است :

احتراماً  استناد به بند ماده اساسنامه هیئت‌های فوتبال کشور و با عنایت به تجارب و تخصص ارزنده جنابعالی و موجب این ابلاغ به سمت سرپرست هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید .

امید است با اتکال به خداوند متعال بر اساس سیاست‌ها و برنامه‌های فدراسیون حداکثر اهتمام را برای اداره بهینه امور جاری فوتبال به عمل آورده و در انجام وظایف خطیری که بر عهده دارید با عنایت به اساسنامه‌ها مقررات جاری و با هماهنگی کمیته امور استان‌ها در امر توسعه و گسترش این رشته فراگیر ، پرطرفدار و جذاب موفق و موید باشید .
در بخش پایانی این حکم آمده است : لازم از ظرف مدت حداکثر سه ماه فرایند انتخابات آن استان برگزار گردد .
حمید کرمی دارای سوابق فوتبالی  از جمله مربی تیم های جعلان عمان ، اتحاد باکو آذربایجان ، نفت امیدیه ، بوشهر ،  زاگرس یاسوج و شهرداری یاسوج  می‌باشد .
ذکر این نکته لازم است که تا قبل از این انتصاب خداداد افشاریان رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت که با حواشی ایجاد شده در مورد وی و برخی دیگر از متولیان فوتبال و همچنین وی از این سمت استعفا داد .